ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: KOM.III.16 Odbiór dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) zatrzymanego/zatrzymanego elektronicznie przez organ kontroli ruchu drogowegoDrukuj informacjęSprawa: KOM.III.16 Odbiór dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) zatrzymanego/zatrzymanego elektronicznie przez organ kontroli ruchu drogowego

Szczegóły informacji

KOM.III.16 Odbiór dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) zatrzymanego/zatrzymanego elektronicznie przez organ kontroli ruchu drogowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Komunikacja - Rejestracja pojazdów

Ogłoszono dnia: 2020-04-07 10:05:50

Termin załatwienia

Niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów

Osoba kontaktowa

Urszula Kozak, Ewelina Lityńska, Juliusz Daszkiewicz, Anita Woźniak

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji i Transportu
66-200 Świebodzin; ulica Żaków 3
Urszula Kozak, Ewelina Lityńska,  Juliusz Daszkiewicz, A. Woźniak
Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17.00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00 
            W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.
 
Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane
Na wizytę można się również umówić klikając TUTAJ

Telefon kontaktowy

68 416 11 11

Adres e-mail

starostwo@powiat.swiebodzin.pl

Miejsce odbioru

66-200 Świebodzin; ulica Żaków 3

Wymagane Dokumenty

Wypełniony wniosek oraz:
  • pokwitowanie wystawione przez organ kontroli ruchu drogowego za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe),
  • zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu, potwierdzające usunięcie przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego),
  • pełnomocnictwo  - w przypadku działania przez przedstawiciela,
  • dowód tożsamości,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC.

Czas realizacji

Wydanie właścicielowi dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów. 

Opłaty

Opłat za odbiór dowodu rejestracyjnego(pozwolenia czasowego) nie pobiera się.
 
Opłata za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (zwolnione z opłaty jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Opłatę można dokonać  na miejscu kartą płatniczą lub przelewem na konto Gminy Świebodzin, nr konta: 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579. 
Dowód uiszczenia opłaty lub przelewu należy dołączyć do wniosku.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r., poz. 110),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 ze zmianami),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2019r., poz. 2130 ze zmianami), 
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2003r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2015r., poz.776 ze zmianami).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony