ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: KOM.III.17 Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych Drukuj informacjęSprawa: KOM.III.17 Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych

Szczegóły informacji

KOM.III.17 Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Komunikacja - Rejestracja pojazdów

Ogłoszono dnia: 2020-04-07 10:22:15

Termin załatwienia

Niezwłocznie po przedstawieniu wymaganych dokumentów

Osoba kontaktowa

Anita Woźniak

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji i Transportu
Budynek A, Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, parter (okienko na korytarzu )
 
Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 16.45, wtorek - czwartek 8.00 - 15.15, piątek 8.00 – 13.45
 
            W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.
 
Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane
Na wizytę można się również umówić klikając TUTAJ

Telefon kontaktowy

68 47 55 309

Miejsce odbioru

66-200 Świebodzin; ulica Żaków 3

Wymagane Dokumenty

  • pozwolenie czasowe lub dotychczasowy dowód rejestracyjny (w przypadkach, w których zamówienie nowego dokumentu nie wymagało wydania pozwolenia czasowego),
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • pełnomocnictwo - w przypadku działania przez przedstawiciela - nie dotyczy to przypadków, w których pełnomocnictwo zostało już załączone do akt sprawy przy składaniu wniosku,
    dokument tożsamości.

Czas realizacji

Wydanie dowodu rejestracyjnego następuje niezwłocznie po przedstawieniu wymaganych dokumentów.
 
Sprawdź status swojego zamówienia na dowód rejestracyjny klikając TUTAJ
 

Opłaty

Opłat za wydanie stałego dowodu rejestracyjnego nie pobiera się.
 
Opłata za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (zwolnione z opłaty jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Opłatę można dokonać  na miejscu kartą płatniczą lub przelewem na konto Gminy Świebodzin, nr konta: 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579. 
Dowód uiszczenia opłaty lub przelewu należy dołączyć do wniosku

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.
Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna

  • Ustawa  z dnia  20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r., poz. 110),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 ze zmianami),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach ( Dz.U. z 2019r., poz. 2130 ze zmianami). 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony