ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

AB.3 Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Architektura i budownictwo

Ogłoszono dnia: 2008-07-31 12:02:42

Termin załatwienia

Decyzja w przypadku sprzeciwu

Osoba kontaktowa

Leszek Cenin

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul.Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska.
Złożenie dokumentów: Budynek A, I piętro pokój 7. Ul.Kolejowa 2  

Telefon kontaktowy

+48 68 47 55 340

Sposób załatwienia

Wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej – w przypadku sprzeciwu.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul.Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska. 
 
Odbiór dokumentów: Budynek B, I piętro pokój 9. Ulica Piłsudskiego 18.

Wymagane Dokumenty

• Wniosek o zgłoszenie rozbiórki (Wzór – Załącznik AB 2-1).
Załączniki:
• Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (Wzór – Załącznik AB 1-3),
• Niezbędne szkice lub rysunki (w razie potrzeby),
• Opłaty skarbowe (Wzór – Załącznik AB 1-4).

Czas realizacji

30 dni

Opłaty

Urząd Gminy Świebodzin
ul. Rynkowa 2
66-200 Świebodzin
Nr konta na które należy dokonywać opłaty: 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.

Uwagi

Zgłoszenie Rozbiórki Obiektu Budowlanego
 

Podstawa prawna

• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ).

Załączniki