ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zezwolenie na zbieranie odpadów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Ochrona Środowiska

Ogłoszono dnia: 2008-07-30 12:05:31

Termin załatwienia

30 dni

Osoba kontaktowa

Radosław Noworyta

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska.
Złożenie dokumentów: Budynek A, I piętro sekretariat
 

Telefon kontaktowy

+48 68 47 55 339

Sposób załatwienia

Wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

Odbiór dokumentów: Budynek B, I piętro pokój 10.

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania (Wzór – Załącznik BOŚ.1)

Czas realizacji

30 dni.

Opłaty

616,00 zł – z chwilą złożenia wniosku
Wpłata na konto: Gminy Świebodzin

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Uwagi

Wydawanie Decyzji Zatwierdzającej Program Gospodarki Odpadami Niebezpiecznymi
 Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników wydziału pod numerem telefonu +48 68 47 55 339.
 
 

Podstawa prawna

  • art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

Załączniki