ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Architektura i budownictwo

Ogłoszono dnia: 2017-03-27 12:41:30

Termin załatwienia

30 dni

Osoba kontaktowa

Leszek Cenin, Edyta Malinowska, Małgorzata Kobylak, Agata Makowska, Grażyna Makowska Aduło

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul.Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska, Budynek B, I piętro pokój 9. Ulica Piłsudskiego 18.
Złożenie dokumentów: SEKRETARIAT -> Budynek A, I piętro pokój 7. Ul.Kolejowa 2  

Telefon kontaktowy

+48 68 47 55 340, +48 68 47 55 332, +48 68 47 55 341, +48 68 47 55 324,

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Milcząca zgoda
Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia (na wniosek)
Wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej – w przypadku sprzeciwu.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul.Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska. 
Odbiór dokumentów: Budynek B, I piętro pokój 9. Ulica Piłsudskiego 18.

Wymagane Dokumenty

• Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania (Zgłoszenie zmiana)
• Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (B-3)
 
• Opis i rysunek określający usytuowanie obiektu budowlanego w stosunku do granic nieruchomości i innych obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej i sąsiednich nieruchomościach, z oznaczeniem części obiektu budowlanego, w której zamierza się dokonać zmiany sposobu użytkowania,
• Zwięzły opis techniczny, określający rodzaj i charakterystykę obiektu budowlanego oraz jego konstrukcję, wraz z danymi techniczno-użytkowymi, w tym wielkościami i rozkładem obciążeń, a w razie potrzeby, również danymi technologicznymi wraz z ekspertyzą techniczną, wykonaną przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności;
• Zaświadczenie wójta, burmistrza albo prezydenta miasta o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w przypadku braku obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
• w zależności od potrzeb – pozwolenia, uzgodnienia lub opinie wymagane odrębnymi przepisami, w szczególności decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z art. 72 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

Czas realizacji

30 dni

Opłaty

Urząd Gminy Świebodzin
ul Rynkowa 2
66-200 Świebodzin
Nr konta: 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.

Uwagi

Godziny pracy Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska:
poniedziałek 8:30 – 16:45
wtorek – nieczynne
środa 8:30 – 15:15
czwartek 8:30 – 15:15
piątek 8:30 – 13:45.

Podstawa prawna

• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Załączniki