Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. budownictwa
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Budownictwa i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2012-11-19
Ogłoszono dnia: 2012-11-19 przez Sylwia Wróblewska
Termin składania dokumentów: 2012-12-04 00:00:00
Nr ogłoszenia: -
Id ogłoszenia: -
Zlecający: Starosta Świebodziński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
DO NABORU MOŻE PRZYSTĄPIĆ OSOBA, KTÓRA:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej roczny staż pracy w administracji państwowej lub samorządowej,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
b. Wymagania dodatkowe:
- znać przepisy prawa w zakresie realizowanych zadań oraz posiadać umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania, w szczególności przepisy prawa wynikające z :
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647)
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.)
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym,
- posiadać umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- obsługiwać biegle sprzęt biurowy (obsługa komputera, faksu, ksero itp.),
- powinna go cechować rzetelność, sumienność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
- przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
- opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
- uzgadnianie decyzji o ustalaniu lokalizacji inwestycji,
- prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych,
- prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie przyrody będących w kompetencji Starosty.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia),
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętych kopertach w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świebodzinie w pok. nr 7 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04 grudnia 2012r. (decyduje data stempla pocztowego) pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór– Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska”.