Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Szczegóły informacji
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-13 14:43:50 przez Adrianna Kaczmarek
Akapit nr 1 - brak tytułu
POWIATOWY RZECZNIK
KONSUMENTÓW
W ŻARACH
Agnieszka Oskierko - Liczner
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe
Al. Jana Pawła II 5, pok. 114, 68-200 Żary
telefon
68 479 0605
Agnieszka Oskierko - Liczner
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe
Al. Jana Pawła II 5, pok. 114, 68-200 Żary
telefon
68 479 0605
RZECZNIK PRZYJMUJE:
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK w godz. 10.00 - 14.00
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK w godz. 10.00 - 14.00
Do zadań Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) rzecznik może wytaczać powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępować za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
5) rzecznik współdziała z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) rzecznik może wytaczać powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępować za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
5) rzecznik współdziała z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
Internetowe rozstrzyganie sporów
Za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) Komisja Europejska zapewnia bezpieczniejsze i sprawiedliwsze zakupy przez internet poprzez dostęp do narzędzi rozstrzygania sporów o wysokiej jakości.
Jeżeli przebywasz w UE, Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie, możesz skorzystać z platformy w celu znalezienia najlepszego rozwiązania swojego problemu konsumenckiego, omówienia rozwiązania twojego problemu bezpośrednio
ze sprzedawcą lub zaakceptowania organu rozstrzygającego spory, który zajmie się twoją sprawą.
Platforma ODR nie jest powiązana z żadnym sprzedawcą. Możesz skorzystać z platformy ODR we wszystkich językach UE, a także w języku islandzkim i norweskim.
Jeżeli przebywasz w UE, Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie, możesz skorzystać z platformy w celu znalezienia najlepszego rozwiązania swojego problemu konsumenckiego, omówienia rozwiązania twojego problemu bezpośrednio
ze sprzedawcą lub zaakceptowania organu rozstrzygającego spory, który zajmie się twoją sprawą.
Platforma ODR nie jest powiązana z żadnym sprzedawcą. Możesz skorzystać z platformy ODR we wszystkich językach UE, a także w języku islandzkim i norweskim.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żarski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: /-/ Powiatowy Rzecznik Konsumentów |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-13 14:23:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrianna Kaczmarek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-13 14:43:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paula Przybyłek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 13:51:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 365 raz(y) |