Koordynator ds dostęności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Koordynator do spraw dostępności
Informacja ogłoszona dnia 2021-01-14 14:56:31 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) oraz Zarządzenia Nr 120.28.2020 Burmistrza Otynia z dnia 22 grudnia 2020r. w Urzędzie Miejskim w Otyniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Pani Izabela Tłuczek – Zając
Adres do korespondencji: ul. Rynek 1, 67-106 Otyń,
tel. 68 3559413,
e-mail:
Pobierz dane XML Koordynator do spraw dostępności Drukuj informację Koordynator do spraw dostępności
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-14 14:54:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-14 14:56:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-14 14:56:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1199 raz(y) |