Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydanie decyzji w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku od środków transportowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Finansowy
Ogłoszono dnia: 2012-12-06 09:46:42
Termin załatwienia
30 dni od daty złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skąplikowanych wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciagu 2 m-cy od daty złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Barbara Lorenz-Wojna
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1 67-106 Otyń
Telefon kontaktowy
68 355 94 09
Adres e-mail
b.lorenz-wojna@otyn.pl
Sposób załatwienia
Wniosek dotyczący w/w spraw wraz z dokumentami określającymi trudną sytuację finansową należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy. Wydanie decyzji i doręczenie jej drogą pocztową. Wymagane dokumenty składa się osobiście, przez pełnomocnika lub za pośrednictwem poczty
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1 67-106 Otyń
Wymagane Dokumenty
Wniosek dotyczący w/w spraw, dokumenty określające sytuację finansową np. odcinek renty, emerytury, zaświadczenie o uzyskiwanych dochodach, zaświadczenie z PUP itp., lub inną dokumentacje potwierdzającą uzasadnienie złożone we wniosku
Czas realizacji
30 dni od daty złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skąplikowanych wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciagu 2 m-cy od daty złożenia wniosku
Opłaty
wolne od opłat
Tryb odwoławczy
W ciagu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Wójta Gminy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz.U z 2005r., nr 8,poz 60 z późn. zm)