ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2024-06-24

Ogłoszono dnia: 2024-06-24

Termin składania dokumentów: 2024-07-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2024

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie: wyższe  lub średnie ,
  5. staż pracy: co najmniej 5-letni staż pracy w służbach mundurowych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. aktualne  poświadczenie bezpieczeństwa min.  do klauzuli „zastrzeżone”.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy w administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach związanych z realizacją zadań obronnych oraz w zakresie zarządzania kryzysowego,
  2. znajomość ustawy  z dnia 8 marca 1990r.( t .j. Dz. U. z 2024r., poz.609 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia  11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym,
  3. znajomość obsługi komputera  oraz systemów  informatycznych,
  4. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole,
  5. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  6. ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków,
  7. prawo jazdy kategorii B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. koordynowanie  przedsięwzięć  związanych z realizacją zadań obronnych ze szczególnym uwzględnieniem zadań wynikających z rejestracją przedpoborowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
  2. realizacja zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej w zakresie  Gminnego Zespołu Reagowania,
  3. realizacja zadań dotyczących zarządzania kryzysowego,
  4. prowadzenie  Punktu Przechowywania Dokumentów Niejawnych,
  5. realizacja zadań związanych z ochroną informacji niejawnych,
  6. prowadzenie Planu Ochrony Zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych,
  7. prowadzenie  spraw z zakresu ustawy o ochronie przeciwpożarowej, przeciwpowodziowej,
  8. prowadzenie spraw  związanych z Ochotniczą Strażą Pożarną,
  9. opracowywanie  projektów planów rocznych rzeczowych i finansowych związanych z utrzymaniem i działaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
  10. współpraca z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze,
  • wymiar czasu pracy: ½ etatu-20 godzin tygodniowo,
  • data zatrudnienia    15 lipca  2024r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-04 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
 
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim  w Otyniu.”
w terminie do dnia:  4 lipca 2024r. do godz.  15  00.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.otyn.pl, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Malczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-24 16:37:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-24 16:50:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-10 14:12:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
283 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony