Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. świadczeń alimentacyjnych i obsługi programu „Rodzina 500+”
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu
Data udostępnienia: 2016-02-26
Ogłoszono dnia: 2016-02-26 przez Paweł Stańczyk
Termin składania dokumentów: 2016-03-07 14:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
- Niekaralność za przestępstwo umyślne oraz przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie min. średnie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych (min. 2 lata, w tym min. 1 rok przy obsłudze funduszu alimentacyjnego),
- Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej,
- Znajomość obsługi programu komputerowego: Świadczenia Rodzinne, TT-Fundusz Alimentacyjny,
- Umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
- Umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- Zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
- Odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań,
- Nieposzlakowana opinia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań Referenta ds. świadczeń alimentacyjnych i obsługi programu „Rodzina 500+” należeć będzie w szczególności:
- przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczenia wychowawczego wynikającego z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczenia wychowawczego,
- prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
- podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych,
- prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
- przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
- współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
- udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,
- wydawanie zaświadczeń z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 1 –kondygnacyjnym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: marzec 2016r.
V. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy, w tym udokumentowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-07 14:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać w terminie:
od 26 lutego 2016 r. do 7 marca 2016 r. do godz. 14.00 na adres :
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu, ul. Kochanowskiego 8a, 67-106 Otyń, w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Konkurs na stanowisko Referent ds. świadczeń alimentacyjnych i obsługi programu „Rodzina 500+” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Otyniu”.
- Decyduje data wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otyniu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)” i podpisane.
- Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składająca dokumenty.
- Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otyniu, tel. 68 35 59 418, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00.
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu,
ul. Kochanowskiego 8a,
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy. Zakwalifikowani Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Nadesłane oferty pracy nie będą zwracane i ulegną zniszczeniu po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku zawarcia umowy o pracę na czas określony, po wygaśnięciu stosunku pracy dopuszcza się możliwość zawarcia kolejnej umowy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paweł Stańczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Stańczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-26 11:42:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-26 11:44:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-29 12:53:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1260 raz(y) |