ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. obsługi programu Rodzina 500+

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu

Data udostępnienia: 2016-12-07

Ogłoszono dnia: 2016-12-07 przez Paweł Stańczyk

Termin składania dokumentów: 2016-12-16 14:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie, państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci – program Rodzina 500+ oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
  4. Niekaralność za przestępstwo umyślne oraz przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Wykształcenie min. średnie.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych,
  2. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej,
  3. Znajomość obsługi programu komputerowego: Świadczenia Rodzinne,
  4. Umiejętność poprawnegoformułowania decyzji administracyjnych,
  5. Umiejętność analizy problemui poprawnego wyciągania wniosków,
  6. Zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
  7. Odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań,
  8. Nieposzlakowana opinia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań Referenta ds. obsługi programu „Rodzina 500 +” należeć będzie w szczególności:
- obsługa klienta i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń w ramach programu 500 plus;
- rozpatrywanie wniosków w sprawach w/w świadczeń;
- wprowadzania danych do programu;
- sporządzanie decyzji administracyjnych, w tym: przyznających, odmownych, zmieniających;
- przygotowywanie list wypłat świadczeń oraz  niezbędnych dokumentów do  realizacji;
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu świadczeń w ramach programu rodzina 500+;
- wydawanie zaświadczeń klientom;
- przygotowywanie pism i prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku1 – kondygnacyjnym,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  4. data zatrudnienia:styczeń 2017 r.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  4. kserokopie świadectw pracy, w tym udokumentowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. kwestionariusz osobowy,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
     

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-16 14:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać w terminie:
    od 7 grudnia 2016 r. do 16 grudnia 2016 r. do godz. 14.00 na adres :
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu, ul. Kochanowskiego 8a, 67-106 Otyń, w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
    „Konkurs na stanowisko Referenta ds. obsługi programu Rodzina 500+”.
  2. Decyduje data wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otyniu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902)” i podpisane.
  4. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
  5. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu, tel. 68 35 59 418, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać w terminie: od 7 grudnia 2016 r. do 16 grudnia 2016 r. do godz. 14.00 na adres : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu, ul. Kochanowskiego 8a, 67-106 Otyń, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Referenta ds. obsługi programu Rodzina 500+”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy.
  2. Zakwalifikowani Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. Nadesłane oferty pracy nie będą zwracane i ulegną zniszczeniu po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
  4. W przypadku zawarcia umowy o pracę na czas określony,po wygaśnięciu stosunku pracy dopuszcza się możliwość zawarcia kolejnej umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Stańczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Stańczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-07 12:24:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-07 12:25:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-07 12:25:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1066 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony