ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Otyniu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Otyniu

Data udostępnienia: 2016-07-20

Ogłoszono dnia: 2016-07-20 przez Halina Malczewska

Termin składania dokumentów: 2016-08-01 16:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Wójt Gminy Otyń

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie: wyższe lub średnie budowlane;
  5. staż pracy: co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskuzwiązanymz budownictwem i realizacją inwestycji.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. predyspozycje osobowościowe:odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
  4. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
  5. umiejętność radzenia sobie wsytuacjach stresowych;
  6. umiejętność organizacji pracy własnej;
  7. ukończenie kursów i szkoleńzwiązanych z zakresem obowiązków;
  8. prawo jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  2. kompletownie dokumentów przedprojektowych;
  3. opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
  4. koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
  5. organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
  6. przekazywanie inwestycji do użytkowania;
  7. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
  8. przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisemprzedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówieniaw zakresie zajmowanego stanowiska;
  9. dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
  10. przekazywanie inwestycji do użytkowania;
  11. współpraca z administracją rządową i samorządowąw sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
  12. współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycjii budownictwa;
  13. współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskieji promocji gminy w zakresiewyszukiwaniai pozyskiwania źródełfinansowaniazadań inwestycyjnych;
  14. współpraca z pracownikiem ds. zamówień publicznychw zakresie stosowania obowiązujących procedurprzy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
  15. przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy oraz projektówzarządzeń Wójta w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku2 -kondygnacyjnym bez windy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  4. data zatrudnienia:01 września 2016r.

V. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2)  życiorys zawodowy (CV);
3)  kserokopie świadectw pracy;
4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
6)  oryginał kwestionariusza osobowego;
7)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)  oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 29 sierpnia  1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1182).    

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-08-01 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw  budownictwa i inwestycji w Urzędzie Gminy.” w terminie do dnia: 01 sierpnia 2016r. do godz. 1600.
c. Miejsce:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz  zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądudokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,
    na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminyw Otyniu,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub68 3559400.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony