ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw dochodów budżetowych, windykacji i płac

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2019-02-18

Ogłoszono dnia: 2019-02-18 przez Halina Malczewska

Termin składania dokumentów: 2019-02-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2019

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe lub średnie;
  5. minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w przypadku osób z wykształceniem średnim.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy w administracji;
  2. zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
  3. komunikatywność, samodzielność;
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  5. umiejętność gradacji ważności spraw.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie księgowości budżetowej Gminy i Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zewnętrznego oraz zarządzeniami i instrukcjami wewnętrznymi;
  2. prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów z tytułu podatków i opłat przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji;
  3. kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów księgowych;
  4. dekretacja dokumentów księgowych;
  5. wystawianie postanowień i zawiadomień o zarachowaniu wpłat;
  6. analiza zaległości w zakresie podatków i opłat, wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty, prowadzenie „miękkiej” egzekucji, wystawianie tytułów wykonawczych;
  7. współpraca z komornikiem w zakresie prowadzonej egzekucji;
  8. sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych, analiz, symulacji i innych informacji z zakresu dochodów, przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji;
  9. sporządzanie list płac;
  10. sporządzanie deklaracji oraz naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych;
  11. prowadzenie rozliczeń z ZUS oraz sporządzanie deklaracji;
  12. prowadzenie spraw związanych z refundacją wynagrodzeń pracowników;
  13. prowadzenie kart zarobkowych i zasiłkowych pracowników;
  14. wydawanie zaświadczeń, wynikających z zakresu zajmowanego stanowiska;
  15. wykonywanie analiz, symulacji i innych opracowań finansowych na potrzeby Burmistrza Otynia i Rady Miejskiej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy;
  2. praca przy komputerze;
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  4. data zatrudnienia:  04 marca 2019 r.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne     przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz.1260 ze zm.).         

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw dochodów budżetowych, windykacji i płac”
w terminie do dnia:  28 lutego 2019 r. do godz. 1500.

VII. Informacje dodatkowe:

  • osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  • kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
  • dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  • kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,na poszczególnych etapach naboru w trybie dostępu do informacji publicznej;
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP:  bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn ,
    a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub 68 3559400.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony