Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2023-06-30
Ogłoszono dnia: 2023-06-30
Termin składania dokumentów: 2023-07-10 16:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2023
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- minimum 2 - letnie doświadczenie
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera WORD, EXCEL ;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- samodzielność, dyspozycyjność;
- ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie środowiska w zakresie uciążliwości wynikających z hałasu, wibracji i innych przyczyn oraz przygotowanie opinii wymaganych przepisami ustawy.
2) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach.
3) Wykonywanie obsługi gminnego funduszu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
4) Realizowanie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw i Państwowej Inspekcji Sanitarnej w przypadkach bezpośredniego zagrożenia sanitarnego.
5) Nadzór nad likwidacją wysypisk wiejskich ( nielegalnych) oraz rekultywacją terenów składowiskowych.
6) Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony przyrody w zakresie:
2) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach.
3) Wykonywanie obsługi gminnego funduszu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
4) Realizowanie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw i Państwowej Inspekcji Sanitarnej w przypadkach bezpośredniego zagrożenia sanitarnego.
5) Nadzór nad likwidacją wysypisk wiejskich ( nielegalnych) oraz rekultywacją terenów składowiskowych.
6) Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony przyrody w zakresie:
a) wycinka, nasadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów;
b) ustanowienie parków wiejskich;
c) uznanie za park wiejskich terenów, na których znajduje się starodrzew;
7) Współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie zachorowań i zgonów zwierząt na choroby zakaźne, przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu zachorowań zwierząt na choroby zakaźne.
8) Przygotowywanie i wydawanie decyzji o oddziaływaniu na środowisko.
9) Wykonywanie zadań zleconych wynikających ze stanowiska pracy.
10) Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
11) Wydawanie opinii na udzielanie koncesji na poszukiwanie lub rozpoznawanie złoża kopaliny albo poszukiwanie lub rozpoznawania kompleksu podziemnego składowania dwutlenku węgla.
12) Uzgadnianie wydobycia kopalin ze złóż, podziemnego bezzbiornikowego magazynowania substancji, podziemnego składowania odpadów albo podziemnego składowania dwutlenku węgla.
13) Opiniowanie planu ruchu zakładu górniczego.
14) Realizowanie przepisów ustawy Prawo Zamówień publicznych.
15) Realizowanie przepisów ustawy: o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
16) Wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza Otynia i Sekretarza Gminy.
b) ustanowienie parków wiejskich;
c) uznanie za park wiejskich terenów, na których znajduje się starodrzew;
7) Współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie zachorowań i zgonów zwierząt na choroby zakaźne, przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu zachorowań zwierząt na choroby zakaźne.
8) Przygotowywanie i wydawanie decyzji o oddziaływaniu na środowisko.
9) Wykonywanie zadań zleconych wynikających ze stanowiska pracy.
10) Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
11) Wydawanie opinii na udzielanie koncesji na poszukiwanie lub rozpoznawanie złoża kopaliny albo poszukiwanie lub rozpoznawania kompleksu podziemnego składowania dwutlenku węgla.
12) Uzgadnianie wydobycia kopalin ze złóż, podziemnego bezzbiornikowego magazynowania substancji, podziemnego składowania odpadów albo podziemnego składowania dwutlenku węgla.
13) Opiniowanie planu ruchu zakładu górniczego.
14) Realizowanie przepisów ustawy Prawo Zamówień publicznych.
15) Realizowanie przepisów ustawy: o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
16) Wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza Otynia i Sekretarza Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2-kondygnacyjnym bez windy;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
- data zatrudnienia: 17 lipca 2023 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz.1260 ze zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-07-10 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko inspektora do spraw Ochrony Środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”
w terminie do dnia: 10 lipca 2023 r. do godz. 1600.
VII. Informacje dodatkowe:
1) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
2) kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
3) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
4) kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
6) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.
2) kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
3) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
4) kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
6) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.