ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 17/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 17/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds Budownictwa i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 2

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2023-12-29

Ogłoszono dnia: 2023-12-29

Termin składania dokumentów: 2024-01-08 16:00:00

Nr ogłoszenia: 17/2023

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie: wyższe  lub średnie;
  5. staż pracy: co najmniej 3- letni staż pracy.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość obsługi komputera  oraz systemów  informatycznych;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole;
  4. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
  5. umiejętność radzenia sobie w  sytuacjach stresowych;
  6. ukończenie kursów i szkoleń  związanych z zakresem obowiązków;
  7. prawo jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  2. kompletownie dokumentów przedprojektowych;
  3. opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
  4. koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
  5. organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
  6. przekazywanie inwestycji do użytkowania;
  7. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych  ze sprawami budownictwa;
  8. przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem  przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji  istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
  9. dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
  10. przekazywanie  inwestycji do użytkowania;
  11. współpraca z administracją rządową i samorządową  w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
  12. współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
  13. współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskiej i promocji gminy w zakresie  wyszukiwania  i pozyskiwania źródeł  finansowania  zadań inwestycyjnych;
  14. współpraca z kierownikiem referatu w zakresie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
  15. przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów  zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  • data zatrudnienia   15 stycznia 2024r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).         
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-08 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw  budownictwa i inwestycji   
                        w Urzędzie Miejskim  w Otyniu.”
 
w terminie do dnia:  08 stycznia 2024r. do godz.  16  00.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony