Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw Planowania Przestrzennego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2024-05-20
Ogłoszono dnia: 2024-05-20
Termin składania dokumentów: 2024-05-29 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2024
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe
- staż pracy: co najmniej 3-letnistaż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość aplikacji biurowych ( Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej) ;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowlane, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
- biegłość w posługiwaniu się mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres;
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji;
- terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości,
- Prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów,
- Wydawanie warunków technicznych na podłączenie się do sieci wodociągowej i dokonywanie odbiorów przyłączy oraz wydawanie protokołów ich odbioru,
- Uzgodnienia dotyczące lokalizacji infrastruktury w nieruchomościach gminnych,
- Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości,
- Sporządzanie sprawozdawczości i informacji o stanie majątku i mienia komunalnego gminy,
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą geodezyjną Gminy w zakresie podziałów, scaleń, okazania granic i zmian w EGiB,
- Współpraca z sołtysami w zakresie realizacji funduszów sołeckich,
- Zastępstwo w czasie nieobecności na samodzielnym stanowisku ds. gospodarki mieniem komunalnym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
- data zatrudnienia: 10 czerwca 2024 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-05-29 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Otyniu”
w terminie do dnia: 29 maja 2024 r. do godz. 15 00.
w terminie do dnia: 29 maja 2024 r. do godz. 15 00.
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.