ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw Planowania Przestrzennego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2024-05-20

Ogłoszono dnia: 2024-05-20

Termin składania dokumentów: 2024-05-29 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2024

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie  wyższe
  5. staż pracy: co najmniej 3-letnistaż pracy
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość aplikacji biurowych ( Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej) ;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowlane,  ustawy  o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. biegłość w posługiwaniu się  mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  4. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
  5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
  6. umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres;
  7. umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji;
  8. terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność;
  9. prawo jazdy  kategorii  B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i  rozgraniczeniem nieruchomości,
  2. Prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów,
  3. Wydawanie warunków technicznych na  podłączenie się do sieci wodociągowej i dokonywanie odbiorów przyłączy oraz wydawanie protokołów ich odbioru,
  4. Uzgodnienia dotyczące lokalizacji infrastruktury w nieruchomościach gminnych,
  5. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych  i prawnych,  
  6. Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  7. Sporządzanie  deklaracji podatku od nieruchomości,
  8. Sporządzanie sprawozdawczości i informacji o stanie majątku i mienia komunalnego gminy,
  9. Prowadzenie  spraw związanych z obsługą geodezyjną Gminy w zakresie podziałów, scaleń, okazania granic i zmian w EGiB,
  10. Współpraca z sołtysami w zakresie realizacji  funduszów sołeckich,
  11. Zastępstwo w czasie nieobecności na samodzielnym stanowisku ds. gospodarki mieniem komunalnym.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy;
  • praca przy komputerze powyżej  4 godzin dziennie;
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  • data zatrudnienia:   10 czerwca 2024 r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).   

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-29 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko  inspektora do spraw Planowania Przestrzennego  w Urzędzie Miejskim w Otyniu”
w terminie do dnia: 29 maja  2024 r. do godz. 15
00.
 

VII. Informacje dodatkowe:

  • osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  • kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
  • dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  • kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412  lub 68 3559400.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony