ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw uzdatniania wody i remontów budynków

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2022-04-01

Ogłoszono dnia: 2022-04-01

Termin składania dokumentów: 2022-04-11 16:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie:  średnie lub wyższe;
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi komputera WORD, EXCEL;
  2. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, kreatywność, ;
  3. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość,
  4. umiejętność stosowania  i interpretacji przepisów prawnych;
  5. umiejętność radzenia sobie w  sytuacjach stresowych;
  6. samodzielność, dyspozycyjność;
  7. ukończenie kursów  i szkoleń związanych z zakresem obowiązków;
  8. prawo jazdy kategorii B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sprawdzanie stanu technicznego budynków i urządzeń komunalnych.
  2. Przyjmowanie wniosków dotyczących wykonywania remontów, wizje w terenie i opiniowanie wniosków o remonty budynków i urządzeń komunalnych.
  3. Nadzorowanie w zakresie jakościowym wykonania remontów – negocjacje z wykonawcą – rozliczanie faktur.
  4. Uzgadnianie propozycji zakresu realizacji remontów i napraw budynków komunalnych ze współwłaścicielami nieruchomości.
  5. Zamawianie dokumentacji robót budowlanych.
  6. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej.
  7. Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej oraz ich rozbudową.
  8. Nadzór nad prowadzeniem książek eksploatacji wymaganych przepisami na wodociągach i stacjach uzdatniania wody, przez konserwatorów sieci wodociągowych.
  9. Załatwianie spraw związanych z odbiorem ścieków komunalnych i nadzorowanie urządzeń i sieci kanalizacji sanitarnych.
  10. Zlecanie usług napraw i remontów sieci wodociągowej i sanitarnej  wybranemu podmiotowi, nadzór oraz potwierdzanie ich wykonania.
  11. Opracowywanie planu zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe lub założeń do tego planu.
  12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Otyniu dotyczących prowadzonych spraw, w tym wysokości stawek  cen za dostawę wody i odbiór ścieków na terenie Gminy.
  13. Bieżący nadzór nad wykonawstwem robót konserwacyjnych, kontrola jakości i terminowości ich wykonania.
  14. Dokonywanie sprawozdawczości statystycznej dotyczącej zakresu prowadzonych spraw, w tym związanych z zaopatrzeniem w wodę i odbiorem ścieków komunalnych.
  15. Koordynowanie prac związanych z odbiorami wykonanych remontów i przeglądami gwarancyjnymi.
  16. Opracowywanie założeń do planów inwestycyjnych w zakresie remontów i wieloletnich programów inwestycyjnych w zakresie inwestycji realizowanych ze środków budżetowych gminy w zakresie prowadzonych spraw.
  17. Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami.
  18. Współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w zakresie stosowania obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  4. data zatrudnienia:  20 kwietnia 2022r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony  własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).  
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-11 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi  uzdatniania wody  i remontów budynków w Urzędzie Miejskim w Otyniu ”w terminie do dnia: 11 kwietnia 2022r. do godz. 1600.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  6. Urząd Miejski w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia  konkursu bez podania przyczyny,
  7. z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja,
  8. kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie             o niekaralności,
  9. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  68 3559400.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Malczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-01 13:49:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-01 13:52:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-14 09:33:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
761 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony