Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds. kadr i spraw socjalnych
Miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa w Otyniu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Publiczna Szkoła Podstawowa w Otyniu
Data udostępnienia: 2018-05-29
Ogłoszono dnia: 2018-05-29 przez Jarosław Suski
Termin składania dokumentów: 2018-06-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/SZ/2018
Zlecający: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Otyniu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie - wykształcenie wyższe i co najmniej 4-letni staż pracy na podobnym stanowisku; bądź wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 5- letni staż pracy na podobnym stanowisku;
- umiejętności i wiedza merytoryczna odpowiednie na stanowisku specjalisty do spraw kadr i spraw socjalnych
b. Wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych i samorządowych oraz Karty Nauczyciela;
2) samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka;
2) kompletowanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń;
3) prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły;
4) ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami;
5) przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy;
6) przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło;
7) wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia;
8) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej ( karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);
9) sporządzanie listy obecności pracowników administracji i obsługi na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu - dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy;
10) współpraca i pomoc pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
11) prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;
12) sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego i Systemu Informacji O światowej w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników;
13) współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły;
14) kompleksowe prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
15) pomoc głównemu księgowemu w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu oraz sprawozdawczości;
16) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Szkoły i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika;
17) przekazywanie do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informacji miesięcznej i rocznej;
18) ubezpieczenia dodatkowe pracowników;
19) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie staży
20) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności:
21) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż. Pracowników oraz kontrola ich aktualności:
22) prowadzenie ewidencji przydzielonych środków BHP oraz sporządzanie list i prowadzenie kartotek;
23) prowadzenie składnicy akt.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 3-kondygnacyjnym bez windy;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wymiar czasu pracy: pełen etat
- data zatrudnienia: 1 sierpnia 2018 r.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
- druki oświadczeń, o których mowa w ppkt. 7-9 są do pobrania w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Otyniu lub na stronach BIP.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-06-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Szkoła Podstawowa im. S. Żeromskiego
ul. S. Żeromskiego 3
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr i spraw socjalnych” w terminie do dnia: 11 czerwca 2018 r.
c. Miejsce:
Szkoła Podstawowa im. S. Żeromskiego
ul. S. Żeromskiego 3
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Szkoły po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP:, a także na tablicy informacyjnej Szkoły;
- informacja o możliwości ubiegania się o pracę przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2016 poz. 902);
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550226
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jarosław Suski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Suski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-29 12:01:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-29 12:05:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-29 12:44:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1325 raz(y) |