Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw organizacyjnych i obsługi sekretariatu

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2019-04-25

Ogłoszono dnia: 2019-04-25 przez Halina Malczewska

Termin składania dokumentów: 2019-05-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2019

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe lub średnie;
  5. minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji
b. Wymagania dodatkowe:
  1. zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
  2. komunikatywność, samodzielność;
  3. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  4. umiejętność gradacji ważności spraw.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kompleksowa obsługa sekretariatu,
2) prowadzenie kalendarza Burmistrza , w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów przez Burmistrza,
3) obsługa spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza,
4) fachowe i uprzejme obsługiwanie klienta, udzielanie pomocy przy wypełnianiu formularzy, informowanie o wymaganych dokumentach oraz wskazanie miejsca załatwienia sprawy,
5) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,
6) wykonywanie czynności związanych z wysyłaniem korespondencji z Urzędu,
7) prowadzenie rejestrów:
  a) skarg i wniosków załatwianych bezpośrednio przez Burmistrza,
  b) zarządzeń Burmistrza,
  c) obwieszczeń Burmistrza jako organu Gminy,
8) prowadzenie spraw związanych z ogłoszeniami i prenumeratą czasopism,
9) ponoszenie odpowiedzialności za przygotowywanie sali posiedzeń na obrady Sesji    Rady Miejskiej oraz Komisji Rady,
10) zabezpieczenie organizacyjno – techniczne spotkań i uroczystości,
11) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
12) prowadzenie gospodarki drukami, formularzami, materiałami biurowymi i kancelaryjnymi.
  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy;
  2. praca przy komputerze;
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  4. data zatrudnienia:  01 czerwca 2019r.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  wskaźnik
    zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Otyniu, w rozumieniu przepisów
     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu
     poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze nie  przekracza 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem
2)  życiorys zawodowy (CV);
        3)  kserokopie świadectw pracy;
4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
         6)  oryginał kwestionariusza osobowego;
7)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
     publicznych;
          8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
        ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
          9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
              w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko
              określone w ogłoszeniu o naborze.
 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą   z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r.,    poz. 1260 ze zm.).         
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw organizacyjnych i obsługi sekretariatu ”
w terminie do dnia:   15 maja 2019r. do godz.  15 00.
 
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,
    na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub                68 3559400.
 

Załączniki