Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami i infrastruktury w Urzędzie Miejskim w Otyniu

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2023-09-12

Ogłoszono dnia: 2023-09-12

Termin składania dokumentów: 2023-09-21 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2023

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie  wyższe lub średnie preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami lub pokrewne;
  5. minimum rok stażu pracy 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft, Word, Excel, Open, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej) ;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy  prawo budowlane, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy  o dostępie do informacji publicznej oraz Kodeksu  postępowania  administracyjnego;
  3. biegłość w posługiwaniu się mapami i rysunkami  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  4. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
  5. umiejętność stosowania  i interpretacji przepisów prawnych;
  6. umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres;
  7. umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji;
  8. terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność;
  9. prawo jazdy  kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymiana gruntów.
  3. Wydawanie warunków technicznych na podłączenie  się do  sieci wodociągowej i dokonywanie odbiorów przyłączy oraz wydawanie  protokołów ich odbioru.
  4. Uzgodnienia dotyczące lokalizacji infrastruktury w nieruchomościach gminnych.
  5. Prowadzenie  ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych  i prawnych.
  6. Realizacja  zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami.
  7. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości .
  8. Sporządzanie  sprawozdawczości i informacji o stanie majątku  i mienia komunalnego gminy.
  9. Prowadzenie spraw związanych z obsługą geodezyjną Gminy w zakresie podziałów, scaleń, okazanie granic i zmian EGiB.
  10. Współpraca z sołtysami w zakresie realizacji funduszy sołeckich.
  11. Zastępstwo w czasie nieobecności innego pracownika referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy;
  2. praca przy komputerze powyżej  4 godzin dziennie;
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  4. data zatrudnienia:  10 października 2023 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1781).     

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-09-21 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo  za nieobecnego pracownika na stanowisko na stanowisko inspektora do spraw gospodarki nieruchomościami i infrastruktury
w Urzędzie Miejskim w Otyniu”

w terminie do dnia: 21 września 2023 r. do godz. 1500.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.

Załączniki