Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds Budownictwa i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2024-05-10

Ogłoszono dnia: 2024-05-10

Termin składania dokumentów: 2024-05-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2024

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie: wyższe  lub średnie;
  5. staż pracy: co najmniej 3- letni staż pracy.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość obsługi komputera  oraz systemów  informatycznych;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole;
  4. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
  5. umiejętność radzenia sobie w  sytuacjach stresowych;
  6. ukończenie kursów i szkoleń  związanych z zakresem obowiązków;
  7. prawo jazdy kategorii B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  2. kompletownie dokumentów przedprojektowych;
  3. opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
  4. koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
  5. organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
  6. przekazywanie inwestycji do użytkowania;
  7. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych  ze sprawami budownictwa;
  8. przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem  przedmiaru zamówienia  stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
  9. dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
  10. przekazywanie  inwestycji do użytkowania;
  11. współpraca z administracją rządową i samorządową  w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
  12. współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
  13. współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskiej i promocji gminy w zakresie  wyszukiwania i pozyskiwania źródeł  finansowania  zadań inwestycyjnych;
  14. współpraca z kierownikiem referatu w zakresie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
  15. przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów  zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2  kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  • data zatrudnienia   03 czerwca 2024r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia   z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).        

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-24 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw  budownictwa i inwestycji   
                        w Urzędzie Miejskim  w Otyniu.”
 
w terminie do dnia:  24 maja 2024r. do godz.  14  00.

VII. Informacje dodatkowe:

  • osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  • dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.otyn.pl, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.
 

Załączniki