ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zmiana stawek 2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-31 10:36:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Król
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-31 10:37:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Król
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-31 10:38:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
257 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UWAGA – OGRANICZENIA W PRZYJĘCIACH INTERESANTÓW CZG SGO5 W BIURZE W STARYM KUROWIE

UWAGA – OGRANICZENIA W PRZYJĘCIACH INTERESANTÓW CZG SGO5 W BIURZE W STARYM KUROWIE

W związku z sytuacją epidemiczną związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 od 24 stycznia 2022 r. Biuro CZG SGO5 zostaje częściowo wyłączone z bezpośredniej obsługi klienta. Sprawy najlepiej załatwiać mailowo, telefonicznie, epuapem. W razie konieczności osobistego stawiennictwa, petenci będą przyjmowani na półpiętrze budynku.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów wydane zostało Zarządzenie Kierownika Biura w sprawie ramowych zasad pracy zdalnej w Celowym Związku Gmin SGO5 w Starym Kurowie.
 
 
Miłego dnia
Natalia Mitrut
Kierownik Biura Celowego Związku Gmin SGO5
 
Celowy Związek Gmin SGO5
Ul. Kościuszki 77
66-540 Stare Kurowo

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-24 14:23:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Król
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-24 14:24:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Król
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-24 14:25:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
399 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca właścicieli domków letniskowych znajdujących się na terenie SGO5

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-17 14:08:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Król
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-17 14:11:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Król
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-17 14:11:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
422 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja na temat miejsca zagospodarowania odpadów z terenu Celowego Związku Gmin SGO5

Akapit nr 1 - brak tytułu

Celowy Związek Gmin SGO5 informuje, iż miejscem zagospodarowania przez podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu CZG SGO5 niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bioodpadów stanowiących odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania jest instalacja:
 
ZUO INTERNATIONAL
Ul. Słubicka 50
69-100 Kunowice

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-31 11:31:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Król
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-31 11:31:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Król
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-31 11:31:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
I N F O R M A C J A
W związku z narastającym zagrożeniem wynikającym  z rozprzestrzeniania się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników, proszę o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego załatwiania spraw wyłącznie w sytuacjach koniecznych lub w  formie korespondencji tradycyjnej (pocztowej) lub elektronicznej. Informujemy, że od dnia 12 października 2020 r. biuro wprowadza ograniczoną obsługę interesantów.
Dokumenty, pisma i podania składane do biura CZG SGO5 w następujących, wybranych przez Państwa formach:
  1. papierowej za pomocą operatora pocztowego lub skrzynki podawczej, która znajduje się ma półpiętrze biura
  2. pocztą elektroniczną na adres e-mail:
  3.  składanie deklaracji  za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez epuap https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/deklaracje-o-wysokosci-oplaty-za-gospodarowanie-odpadami-komunalnymi
  4. Istnieje też możliwość kontaktu telefonicznego  - 95 981 95 60
Załatwianie spraw odbywa się na półpiętrze biura CZG SGO5.
 
W przypadku realizacji czynności zaleca się wizyty bez osób towarzyszących w szczególności dzieci. Osoby oczekujące na korytarzu powinny zachować odstęp miedzy sobą co najmniej 1-1,5 metra.
 
Kierownik Biura CZG SGO5
 (-)  Natalia Mitrut

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-09 08:37:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Beata Mijała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-09 08:37:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Beata Mijała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-09 08:37:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
547 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZMIANA GODZIN PRACY BIURA CZG SGO5

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zmianie godzin pracy biura CZG SGO5
Wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców,  uprzejmie informuję, że z dniem 1 października 2020 r. zostają zmienione godziny pracy biura Celowego Związku Gmin SGO5.
Biuro będzie otwarte w następujących godzinach:
Poniedziałek, środa, czwartek - od godz. 7:30 do godz. 15:30
wtorek – od godz. 7:30 do godz. 17:00
piątek - 7:30 do godz. 14:00
                                                                  Kierownik Biura
                                                                                               Celowego Związku Gmin SGO5
                                                                                                          (-) Natalia Mitrut

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-17 13:23:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Beata Mijała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-17 13:23:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Beata Mijała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-17 13:23:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
549 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca zwolnienia w części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości jednorodzinnych kompostujących bioodpady w kompostowniku przydomowym

Akapit nr 1 - brak tytułu

Celowy Związek Gmin SGO5 informuje, iż:
 
Właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi, na których zamieszkują mieszkańcy, kompostujący bioodpady w kompostowniku przydomowym, zwalnia się w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości 4,00 zł miesięcznie za daną nieruchomość.
 
Informację dotyczącą posiadania kompostownika przydomowego i kompostowania w nim bioodpadów właściciel nieruchomości wskazuje w deklaracji.
Ulga przysługuje na jedną nieruchomość, w przypadku dwóch lub więcej deklaracji złożonych na jeden dom w zabudowie jednorodzinnej zwolnienie z opłaty nie przysługuje.
W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie posiada kompostownika bądź nie kompostuje w nim bioodpadów lub uniemożliwia weryfikację upoważnionemu pracownikowi CZG SGO5 zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym, w drodze decyzji traci prawo do zwolnienia. Ponowne skorzystanie z ulgi może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy i wymaga złożenia nowej deklaracji.
 
 
W przypadku zadeklarowania gromadzenia bioodpadów w przydomowych kompostownikach nieruchomość nie zostanie wyposażona w worki na bioodpady, firma wywozowa nie będzie odbierała bioodpadów o tego właściciela nieruchomości oraz nie będzie można ich przekazywać do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
Przepisy dotyczące budowy kompostownika : kompostownik (mały – do 10 m sześc.), powinien znaleźć się w odległości nie mniejszej niż 7,5 m od granicy działki, a 15 m od domu.
Kierownik biura CZG SGO5
Natalia Mitrut
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Mitrut
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-04-16 13:45:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Beata Mijała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-04-16 13:45:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Beata Mijała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-04-16 13:47:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
687 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA DLA ROLNIKÓW

Akapit nr 1 - brak tytułu

UWAGA ROLNICY !
Folia po sianokiszonkach zgodnie z katalogiem odpadów stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) stanowi odpad inny niż niebezpieczny o kodzie 02 01 04 Odpady tworzyw sztucznych (z wyłączeniem opakowań).
Folia po opróżnieniu z sianokiszonki powinna być oczyszczona z pozostałości i gromadzona w wyznaczonym miejscu do czasu przekazania firmie zajmującej się odbiorem zużytej folii z gospodarstwa.
Każdy rolnik powinien we własnym zakresie zadbać o to, aby zużyta folia trafiła do właściwego recyclera i została przerobiona we właściwy sposób.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Mijała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Laguna Sp.z.o.o
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-14 08:54:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-14 08:54:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-14 08:54:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2639 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca odbioru odpadów komunalnych z imprez masowych organizowanych na terenie działania Związku.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Celowy Związek Gmin SGO5  aktualnie nie świadczy usług związanych z odbiorem odpadów komunalnych z imprez masowych organizowanych na terenie działania Związku. Decyzja taka podyktowana jest faktem, iż w obecnie funkcjonującym systemie organizator imprezy musiałby składać do Biura Związku, Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Ponadto deklaracja w części E.2 dla nieruchomości niezamieszkałych uwzględnia cztery odbiory odpadów w miesiącu, natomiast odbiór odpadów z organizowanych imprez, ze względu na krótki czas trwania odbywa się z reguły jeden raz. Należy również zaznaczyć, iż uregulowanie gospodarki odpadami w tym zakresie wiąże się ze stworzeniem uchwały określającej rodzaj dodatkowej usługi, zgodnie z art. 6r ust. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.
Mając powyższe na uwadze Dział Deklaracji stoi na stanowisku, iż organizator imprezy powinien zapewnić odbiór odpadów komunalnych poprzez wybór firmy posiadającej wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez  CZG SGO5. W związku z tym odbiór odpadów komunalnych z imprez masowych będzie odbywał się na zasadzie zawarcia umowy cywilno-prawnej między organizatorem imprezy a podmiotem wpisanym do rejestru wybranym przez organizatora.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Mijała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Mijała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-11 13:08:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-11 13:08:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-11 13:08:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4024 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja na temat windykacji należności

Informacja na temat windykacji należności

INFORMACJA
Celowy Związek Gmin informuje o kontynuacji procedury przymusowej windykacji należności, polegającej w pierwszej kolejności na wysłaniu upomnienia, do którego zostaną naliczone dodatkowe koszty, w tym koszty upomnienia w wysokości 11,60 zł oraz odsetki, zależne od wysokości zadłużenia i czasu jego trwania.
W przypadku braku skuteczności powyższych działań kolejnym etapem będzie prowadzona przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Drezdenku egzekucja należności, w ramach której do powstałego zadłużenia doliczone będą dodatkowe koszty wynikające z prowadzonego postępowania egzekucyjnego. Koszty egzekucyjne określane są na podstawie przepisów rozdziału VI ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 599). Jak wskazuje  art. 64c § 1  ww. ustawy opłaty, o których mowa w art. 64 § 1 i 6 tej ustawy oraz w art. 64a ustawy, wraz z wydatkami poniesionymi przez organ egzekucyjny stanowią koszty egzekucyjne, które, co do zasady, na mocy powyższego przepisu  obciążają zobowiązanego.
Ponadto organ prowadzący postępowanie w Państwa sprawie, w celu zapewnienia możliwości spłaty powstałego zadłużenia, ma prawo zabezpieczyć Państwa mienie ruchome.
W celu uniknięcia powyższej procedury i związanych z tym kosztów należy niezwłocznie uregulować powstałe zadłużenie, poprzez dokonanie wpłaty w przypisanej wysokości.
Kontakt z biurem Celowego Związku Gmin SGO5 95 78 19 560


Główny Księgowy
Celowego Związku Gmin SGO5
(-) Anna Szanderska

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Mijała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Szanderska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-05 10:07:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-05 10:07:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-05 10:07:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4899 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji