ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Akapit nr 1 - brak tytułu

Deklaracja dostępności
Celowy Związek Gmin SGO5 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do https://bip.wrota.lubuskie.pl/zgsgo5/.
Data publikacji strony internetowej: 2013. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-06.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu braku spełniania wymagań oraz wyłączeń:
• brak warstwy tekstowej w skanowanych dokumentach,
• pliki pdf powstały na podstawie dokumentów lub skanów, które nie mają dobrze zaznaczonej struktury logicznej,
• część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej..
Do końca 2021 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymagań prawnych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-24 . Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
• zmiana wielkości czcionki oraz kontrastu,
• widoczny fokus,
• wyróżnienie odnośników.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Natalia Mitrut, mail: . Kontaktować można się także telefonicznie: 95 781 95 60. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba: Celowy Związek Gmin SGO5, ul. Kościuszki 77 , Stare Kurowo
Miejsca parkingowe: przed budynkiem nie oznakowano kolorem niebieskim miejsc parkingowych.
Dostępność wejścia: wejście do budynku odbywa się schodami.
Dostępność komunikacyjna budynku: na parterze zapewniono pełną dostępność dla osób niepełnosprawnych, jednakże ze względu na brak windy nie jest zapewniona dostępność pomieszczeń na pierwszym piętrze.
Zapewniono komunikację na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą. Na parterze istnieje
dostępność do toalety dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowania: brak zastosowania kontrastowego elementów infrastruktury oraz oznaczenia paskami antypoślizgowymi wejścia do pomieszczeń biurowych.
Prawo wstępu z psem asystującym: do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin SGO5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Mijała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-24 10:08:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Beata Mijała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-24 10:22:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Król
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-06 14:23:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
746 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »