Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Celowy Związek Gmin SGO5
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Administracja
Data udostępnienia: 2014-12-24
Ogłoszono dnia: 2014-12-24 przez Mirosław Tokarek
Termin składania dokumentów: 2015-01-07 10:00:00
Nr ogłoszenia: 01/2014
Zlecający: Kierownik Biura Celowego Związku Gmin SGO5
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie – spełnienie jednego z poniższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, lub studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- Posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- Posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanych na podstawie odrębnych przepisów.
- Zakres wiedzy ogólnej i specjalistycznej wynikający z posiadanego wykształcenia i praktyki,
- Staż pracy – zgodnie z art.54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 885 z pźn. zm.)
- znajomość przepisów prawnych regulujących zasady gospodarowania odpadami, w tym: znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o finansach publicznych, o rachunkowości, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych
- znajomość przepisów regulujących postępowanie egzekucyjne płatności z tytułu wywozu odpadów;
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Celowego Związku Gmin SGO5 i jego organów;
- znajomość obsługi komputera (w tym Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, zarządzanie czasem;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
- dyspozycyjność;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole;
- pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych
- Znajomość programów księgowych oraz programu PŁATNIK i BESTIA
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność na poziomie co najmniej podstawowym korzystania z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
- opracowanie projektu budżetu Związku,
- podpisywanie dokumentacji finansowej w ramach zatwierdzonego budżetu wraz z Kierownikiem Biura,
- realizacja budżetu Związku,
- przygotowanie projektów uchwal Zgromadzenia Celowego Związku Gmin SGO5 w sprawie budżetu, składek członkowskich, prowadzenie ewidencji zmian budżetu, WPF, absolutorium,
- obsługa komisji rewizyjnej, przygotowanie dokumentacji dla Komisji Rewizyjnej,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej jednostki Celowego Związku Gmin SGO5,
- sporządzanie sprawozdawczość zbiorczej z wykonania budżetu Związku,
- sporządzanie bilansów jednostki,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz rozliczanie ich z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
- prowadzenie rachunkowości budżetu Związku,
- analiza prawidłowości wykonania budżetu Związku, weryfikacja przedkładanych sprawozdań i dokumentów
- ewidencja syntetyczna majątku Związku,
- prowadzenie dzienników pracy systemów informatycznych obsługujących rachunkowość budżetową,
- opracowanie analiz z zakresu należności i zobowiązań budżetu Związku,
- terminowe ściąganie należności i regulowanie zobowiązań;
- przygotowanie materiałów w celu opracowania szczegółowego zakresu prowadzenia rachunkowości oraz planu kont.
- przygotowanie materiałów w celu opracowania zasad przeprowadzania inwentaryzacji i rozliczenie jej wykonania
- rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników
- udział w inwentaryzacji majątku w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach.
- prowadzenie strony księgowej inwestycji realizowanych przez Związek.
- przygotowanie SIWZ zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie obsługi bankowej, otrzymywania kredytu oraz rozliczenia kredytowe z bankiem i jednostkami nadrzędnymi.
- obsługa płatności masowych związanych z gospodarką odpadami,
- realizacja zadań zleconych przez przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na tym stanowisku będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym w budynku Biura Związku przy ul. Kościuszki 77 I piętro.
Ze względu na charakter zadań, praca wykonywana będzie również na terenie działania Celowego Związku Gmin SGO5.
W budynku nie ma windy .
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Celowym Związku Gmin SGO5., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami;
- kopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-01-07 10:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko Główny Księgowy”
należy składać osobiście w siedzibie Biura Celowego Związku Gmin SGO5 ul. Kościuszki 77 I piętro lub drogą pocztową na adres:
Celowy Związek Gmin SGO5
ul. Kościuszki 77
66-540 Stare Kurowo
w terminie do dnia 07 stycznia 2015 roku do godz. 1000 (liczy się data wpływu do Biura CZG SGO5)
c. Miejsce:
Celowy Związek Gmin SGO5
ul. Kościuszki 77
66-540 Stare Kurowo
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje które wpłyną do Biura CZG SGO5 niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/zgsgo5)
- Kontakt z Kierownikiem Biura CZG SGO5 tel. (95) 7819560