ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Celowy Związek Gmin SGO5

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2014-12-24

Ogłoszono dnia: 2014-12-24 przez Mirosław Tokarek

Termin składania dokumentów: 2015-01-07 10:00:00

Nr ogłoszenia: 01/2014

Zlecający: Kierownik Biura Celowego Związku Gmin SGO5

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
 
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  • wykształcenie – spełnienie jednego z poniższych warunków:
  1.  ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, lub studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  2. Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  3. Posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. Posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanych na podstawie odrębnych przepisów.
  • Zakres wiedzy ogólnej i specjalistycznej wynikający z posiadanego wykształcenia i praktyki,
  • Staż pracy – zgodnie z art.54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 885 z pźn. zm.)
  • znajomość przepisów prawnych regulujących zasady gospodarowania odpadami, w tym: znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o finansach publicznych, o rachunkowości, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość przepisów regulujących postępowanie egzekucyjne płatności z tytułu wywozu odpadów;
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie  Celowego Związku Gmin SGO5 i jego organów;
  • znajomość obsługi komputera (w tym Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych;
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, zarządzanie czasem;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • wysoka kultura osobista;
  • samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
  • dyspozycyjność;
  • obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
  • umiejętność  pracy w zespole;
  •  pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
  •  mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych
  • Znajomość programów księgowych oraz programu PŁATNIK i BESTIA
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność na poziomie co najmniej podstawowym korzystania z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
Kierownik Biura Celowego Związku Gmin SGO5 z siedzibą w Starym Kurowie
zgodnie z art. 13 ustawy z dnia   21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2008 roku  Nr  223 poz. 1458)
ogłasza nabór na  stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy
w Biurze  Celowego Związku Gmin SGO5 z siedzibą w Starym Kurowie
 
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :
 
  1. opracowanie projektu budżetu Związku,
  2. podpisywanie dokumentacji finansowej w ramach zatwierdzonego budżetu wraz z Kierownikiem Biura,
  3. realizacja budżetu Związku,
  4. przygotowanie projektów uchwal Zgromadzenia Celowego Związku Gmin SGO5 w sprawie budżetu, składek członkowskich, prowadzenie ewidencji zmian budżetu, WPF, absolutorium,
  5. obsługa komisji rewizyjnej, przygotowanie dokumentacji dla Komisji Rewizyjnej,
  6. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej jednostki Celowego Związku Gmin SGO5,
  7. sporządzanie sprawozdawczość zbiorczej z wykonania budżetu Związku,
  8. sporządzanie bilansów jednostki,
  9. naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz rozliczanie ich z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
  10. prowadzenie rachunkowości budżetu Związku,
  11. analiza prawidłowości wykonania budżetu Związku, weryfikacja przedkładanych sprawozdań i dokumentów
  12. ewidencja syntetyczna majątku Związku,
  13. prowadzenie dzienników pracy systemów informatycznych obsługujących rachunkowość budżetową,
  14. opracowanie analiz z zakresu należności i zobowiązań budżetu Związku,
  15. terminowe ściąganie należności i regulowanie zobowiązań;
  16. przygotowanie materiałów w celu opracowania szczegółowego zakresu prowadzenia rachunkowości oraz planu kont.
  17. przygotowanie materiałów w celu opracowania zasad przeprowadzania inwentaryzacji i rozliczenie jej wykonania
  18. rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników
  19. udział w inwentaryzacji majątku w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach.
  20. prowadzenie strony księgowej inwestycji realizowanych przez Związek.
  21. przygotowanie SIWZ zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie obsługi bankowej, otrzymywania kredytu oraz rozliczenia kredytowe z bankiem i jednostkami nadrzędnymi.
  22. obsługa płatności masowych związanych z gospodarką odpadami,
  23. realizacja zadań zleconych przez przełożonych.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
 
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca  na tym stanowisku będzie wykonywana  w pomieszczeniu biurowym w budynku Biura Związku przy ul. Kościuszki 77   I piętro.
Ze względu na charakter zadań, praca wykonywana będzie również na terenie działania  Celowego Związku Gmin SGO5.
W budynku  nie ma  windy .
 
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę  upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Celowym Związku Gmin SGO5., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż  6%

V. Wymagane dokumenty:

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami;
  • kopia  dowodu osobistego;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • kopia  dyplomu ukończenia wyższej uczelni;  
  • kopie dokumentów potwierdzających  doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
  • kopie dokumentów potwierdzających  dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
 
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:  „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.  Nr 223  poz. 1458 ze zm.)”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-01-07 10:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko Główny Księgowy”
należy składać osobiście w siedzibie Biura  Celowego Związku Gmin SGO5 ul. Kościuszki 77 I piętro   lub drogą pocztową na adres:
Celowy Związek Gmin SGO5
ul. Kościuszki 77
66-540 Stare Kurowo
w terminie do dnia 07 stycznia 2015 roku do godz. 1000  (liczy się data wpływu do Biura CZG SGO5)
c. Miejsce:
Celowy Związek Gmin SGO5
ul. Kościuszki 77
66-540 Stare Kurowo

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe:
  1. Aplikacje które wpłyną do Biura CZG SGO5 niekompletne lub po  określonym wyżej terminie    n i e    b ę d ą    r o z p a t r y w a n e.
  2. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona  na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej  (www.bip.wrota.lubuskie.pl/zgsgo5) 
  3. Kontakt z Kierownikiem Biura CZG SGO5  tel. (95) 7819560
Osoby zakwalifikowane pod względem formalnym do procedury naboru, zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub pocztą elektroniczną
« powrót do poprzedniej strony