Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Struktura organizacyjna Klubu Dziecięcego
Informacja ogłoszona dnia 2020-06-16 08:58:06 przez Zuzanna Adułło
Akapit nr 1 - brak tytułu
Klub zlokalizowany jest w budynku wspólnym z Przedszkolem nr 1 im. Przyjaciół Stumilowego Lasu w Krośnie Odrzańskim, ul; Srebrna Góra 2.
Klubem kieruje Kierownik, którego zatrudnia i zwalnia Burmistrz, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Klub składa się z jednej, dziecięcej grupy obejmującej dzieci w wieku od 1- 3 lat.Liczba dzieci nie może przekroczyć 24.
Opieką nad dziećmi zajmują się 3 opiekunki dziecięce - 1 na 8 dzieci. W Klubie zatrudnieni są poza tym: woźna oddziałowa, konserwator i pomoc kuchenna.
Kierownik jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich pracowników Klubu.
Do podstawowych uprawnień i obowiązków Kierownika należy:
- realizacja zadań statutowych;
- podejmowanie decyzji w sprawach zatrudniania, wynagradzania oraz prawa pracy w stosunku do pracowników Klubu;
- ustalenie regulaminu organizacyjnego Klubu;
- prowadzenie działań w ramach kontroli zarządczej;
- planowanie i realizowanie planu finansowego;
- reprezentowanie Klubu na zewnątrz.
Kierownik może udzielić pełnomocnictwa wskazanej osobie do zastępowania go w razie nieobecności. Pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej.
Strukturę organizacyjną Klubu określa Regulamin Organizacyjny ustalony przez Kierownika.
Pracownicy Klubu wynagradzani są na zasadach przewidzianych dla pracowników samorządowych.
Obsługę kadrową i finansową Klubu prowadzi Centrum Usług Wspólnych w Krośnie Odrzańskim.
Organizacja opieki:
Zakres świadczeń udzielanych przez Klub określa Umowa, zawierana pomiędzy Rodzicami a Kierownikiem Klubu.
Czas przebywania dziecka w Klubie jest dostosowany do indywidualnych potrzeb rodziców, jednak nie dłuższy niż 9,5 godziny, za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy oraz przerwy wakacyjnej.
Organizację pracy w ciągu dnia określa Ramowy Plan Dnia ustalony przez Kierownika Klubu w porozumieniu z opiekunami.
Żywienie w Klubie zapewnia kuchnia, wspólna z Przedszkolem nr 1.
Jadłospis przygotowywany jest zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 26 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz odnośnymi aktami wykonawczymi do tej ustawy.
Klub zapewnia dzieciom opiekę w czasie ich pobytu na terenie Klubu: w salach i w ogrodzie.
W sprzyjających warunkach pogodowych organizowany jest jak najdłuższy pobyt dzieci w ogrodzie przedszkolnym.
Pobierz dane XML Struktura organizacyjna Klubu Dziecięcego Drukuj informację Struktura organizacyjna Klubu Dziecięcego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Klub Dziecięcy Maleństwa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Aułło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-16 08:57:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Adułło |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-16 08:58:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Zuzanna Adułło |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-06-18 11:02:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 551 raz(y) |