ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do Spraw Gospodarki Mieniem Komunalnym w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2020-09-29

Ogłoszono dnia: 2020-09-29

Termin składania dokumentów: 2020-10-09 14:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2020

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie:  wyższe lub średnie kierunkowe o profilu związanym ze stanowiskiem pracy;
  5. minimum  3 – letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustawy  z dnia 21sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami  ( t. j. DZ.U. z 2020r., poz. 65 ze zm.),
  2. znajomość ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r.o kształtowaniu ustroju rolnego ( t. j.  Dz. U. z 2019r., poz.1362, z 2020r. poz.284 ze zm.),
  3. znajomość ustawy  z dnia 20 lipca 2018r.  o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych  na cele mieszkaniowe  w prawo własności gruntów ( t. j. Dz. U. z 2020r., poz.139 ze zm.) ,
  4. znajomość przepisów dot. sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań  na zbycie nieruchomości,
  5. znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ochronie danych osobowych, udzielania informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
  6. biegła znajomość obsługi komputera  programów WORD, EXCEL i urządzeń biurowych,
  7. predyspozycje osobowościowe:  odpowiedzialność, kreatywność, terminowość,
  8. umiejętność radzenia sobie w  sytuacjach stresowych,
  9. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
  10. samodzielność i dyspozycyjność,
  11. prawo jazdy kategorii  B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja  zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. prowadzenie ewidencji gospodarstw rolnych,
  3. prowadzenie spraw związanych  ze sprzedażą i oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntów gminnych,
  4. prowadzenie  sprzedaży, budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych stanowiących własność  gminy,
  5. prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości na rzecz Gminy,
  6. kompletowanie dokumentów  o zwrot działek  zabudowanych i dożywotnich,
  7. uzupełnienie i prostowanie  zgodności w księgach wieczystych,               
  8. bieżące prowadzenie, uzupełnianie i nanoszenie zmian  w teczkach indywidualnych właścicieli i użytkowników wieczystych,
  9. komunalizacja i zakup  terenów niezbędnych gminie,
  10. prowadzenie ewidencji i rejestrów  mienia komunalnego,
  11. dokonywanie  aktualizacji opłat z tytułu wieczystego użytkowania  nieruchomości    gruntowej,
  12. przejmowanie na własność Gminy budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży i infrastruktury mieszkaniowej wraz z przynależnymi gruntami,
  13. prowadzenie ewidencji analitycznej opłat w zakresie gospodarowania nieruchomościami

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  4. data zatrudnienia: 02 listopada 2020r

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
  2. życiorys zawodowy (CV) podpisany własnoręcznie;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego podpisany własnoręcznie ;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze podpisane własnoręcznie
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia  z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).         
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-10-09 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektora do Spraw Gospodarki Mieniem Komunalnym w  Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Otyniu”

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego  w Otyniu,
  6. Urząd Miejski w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia  konkursu bez podania przyczyny,
  7. z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego  nie będzie prowadzona korespondencja,
  8. kandydat wybrany w drodze  konkursu zobowiązany jest przedłożyć  zaświadczenie o niekaralności,
  9. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  68 3559400.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Malczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-29 14:43:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-29 15:18:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-27 14:35:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2672 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony