ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw rolnictwa, leśnictwa i melioracji w Urzędzie Miejskim w Otyniu

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2023-03-21

Ogłoszono dnia: 2023-03-21

Termin składania dokumentów: 2023-03-31 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe  lub średnie;
  5. staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy: prawo wodne,  o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o prawie łowieckim, o lasach, o gospodarowaniu  nieruchomościami, o ochronie roślin uprawnych, o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia, o ochronie zwierząt.
  2. biegła znajomość aplikacji biurowych  ( Microsoft, Word, Excel, Open Office) ;
  3. predyspozycje osobowościowe:   odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
  4. umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na sytuacje stresowe;
  5. terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność;
  6. prawo jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji i nadzór nad eksploatacją rowów melioracyjnych będących własnością gminy.
  2. Prowadzenie spraw mających na celu obsługę i  zabezpieczenie ochrony przed powodzią.
  3. Wydawanie  zaświadczeń o wielkości /posiadaniu gospodarstwa rolnego.
  4. Przygotowanie  zezwoleń  na uprawy maku i konopi.
  5. Przygotowywanie  i prowadzenie  spisów rolnych/ ludności.
  6. Prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych przeznaczonych do wydzierżawienia.
  7. Prowadzenie ewidencji najmu lokali użytkowych.
  8. Wystawianie faktur za dzierżawę i najem.
  9. Prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
  10. Prowadzenie spraw wynajmu obiektów gminnych w tym świetlic wiejskich.
  11. Wydawane zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na prowadzenie hodowli lub          utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2 -kondygnacyjnym bez windy;
  • praca przy komputerze powyżej  4 godzin dziennie;
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  • data zatrudnienia:   17 kwietnia 2023 r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).  

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-31 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw  rolnictwa, leśnictwa i melioracji   w Urzędzie Miejskim w Otyniu”.
w terminie do dnia:   31 marca 2023 r. do godz.   14 00.                

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego  w Otyniu;
  6. Urząd Miejski  w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny;
  7. z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja;
  8. kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie  o niekaralności;
  9. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412  lub 68 3559400.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Malczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-21 13:57:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-21 14:01:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-12 08:09:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1586 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony