Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2024-06-24
Ogłoszono dnia: 2024-06-24
Termin składania dokumentów: 2024-07-04 15:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2024
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: wyższe lub średnie ,
- staż pracy: co najmniej 5-letni staż pracy w służbach mundurowych,
- nieposzlakowana opinia,
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa min. do klauzuli „zastrzeżone”.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach związanych z realizacją zadań obronnych oraz w zakresie zarządzania kryzysowego,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990r.( t .j. Dz. U. z 2024r., poz.609 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym,
- znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków,
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie przedsięwzięć związanych z realizacją zadań obronnych ze szczególnym uwzględnieniem zadań wynikających z rejestracją przedpoborowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej w zakresie Gminnego Zespołu Reagowania,
- realizacja zadań dotyczących zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie Punktu Przechowywania Dokumentów Niejawnych,
- realizacja zadań związanych z ochroną informacji niejawnych,
- prowadzenie Planu Ochrony Zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych,
- prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie przeciwpożarowej, przeciwpowodziowej,
- prowadzenie spraw związanych z Ochotniczą Strażą Pożarną,
- opracowywanie projektów planów rocznych rzeczowych i finansowych związanych z utrzymaniem i działaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
- współpraca z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze,
- wymiar czasu pracy: ½ etatu-20 godzin tygodniowo,
- data zatrudnienia 15 lipca 2024r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-07-04 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Otyniu.”
w terminie do dnia: 4 lipca 2024r. do godz. 15 00.
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.otyn.pl, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-24 16:37:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-24 16:50:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-10 14:12:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 638 raz(y) |