ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2024-11-17

Ogłoszono dnia: 2024-11-17

Termin składania dokumentów: 2024-11-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2024

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. staż pracy: co najmniej 5 - letni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku ds. zamówień publicznych
  7. prawo jazdy kat. B
  8. obsługa pakietu biurowego typu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
  2. Kursy i szkolenia specjalistyczne w zakresie zamówień
  3. znajomość przepisów prawa z zakresu:
  1. ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych,
  2. ustawy Kodeks cywilny,
  3. ustawy o finansach publicznych;
  4. ustawy o ochronie danych osobowych,
  5. ustawa o informacji publicznej,
  6. ustawy o finansach publicznych;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Samodzielne przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień Publicznych (PZP) oraz postępowań do których nie stosuje się przepisów Ustawy PZP,
  2. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych doprzygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  3. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. Opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
  5. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym UE, przeprowadzanie postępowań na platformie elektronicznej,
  6. Sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków.
  7. Przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Burmistrzowi dokumentów dotyczących przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia,
  8. Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP,
  9. Opracowywanie planu postępowań
  10. Przygotowanie odpowiedzi na korespondencję skierowaną w związku z prowadzonymi postępowaniami,
  11. Terminowe zwracanie wadium,
  12. Procedowanie postępowań o wartości do 130 000 zł zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych,
  13. Prowadzenie elektronicznego rejestru zamówień.
  14. Prowadzenie rejestru umów.
  15. Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności pracowników Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych,
  16. Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
  17. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska.
  18. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Otyń w zakresie procedur zamówień publicznych
  19. Przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów  zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2  kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).   

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-11-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim  w Otyniu.”
w terminie do dnia: 27.11.2024 r.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 355 94 00.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Stasiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-17 19:38:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Rafał Stasiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-17 19:40:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Rafał Stasiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-12-10 13:14:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
310 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony