Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Otyniu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Otyniu
Data udostępnienia: 2016-07-04
Ogłoszono dnia: 2016-07-04 przez Halina Malczewska
Termin składania dokumentów: 2016-07-19 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Wójt Gminy Otyń
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska;
-
staż pracy: minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w administracji na stanowisku związanym z ochroną środowiska.
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera programów WORD, EXCEL;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
- kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków;
- samodzielność i dyspozycyjność;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie środowiska w zakresie uciążliwości wynikających z hałasu, wibracji i innych przyczyn oraz przygotowanie opinii wymaganych przepisami ustawy.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach.
- Prowadzenie zadań określonych w ustawie o ochronie zwierząt.
- Wykonywanie obsługi gminnego funduszu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
- Realizowanie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw i Państwowej Inspekcji sanitarnej w przypadkach bezpośredniego zagrożenia sanitarnego.
- Nadzór nad likwidacją wysypisk wiejskich ( nielegalnych) oraz rekultywację terenów składowiskowych.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony przyrody w zakresie:
- a) wycinka, nasadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów;
- b) ustanowienie parków wiejskich;
- c)uznanie za park wiejskich terenów, na których znajduje się starodrzew.
8. Prowadzenie spraw związanych zorganizowaniem grzebowisk i utylizacją padłych zwierząt.
9. Współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie zachorowań i zgonów zwierząt na choroby zakaźne, przyjmowanie
i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu zachorowań zwierząt na choroby zakaźne.
10. Prowadzenie ewidencji psów na terenie Gminy i rozwiązywanie problemów w tym zakresie.
11. Przygotowywanie i wydawanie decyzji o oddziaływaniu na środowisko.
12. Wykonywanie zadań zleconych wynikających ze stanowiska pracy.
13. Wykonywanie zadań zleconych przez Wójta lub Sekretarza Gminy.
14. Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
15. Wydawanie opinii na udzielanie koncesji na poszukiwanie lub rozpoznawanie złoża kopaliny albo poszukiwanie lub rozpoznawanie
kompleksu podziemnego składowania dwutlenku węgla.
16. Uzgadnianie wydobycia kopalin ze złóż, podziemnego bezzbiornikowego magazynowania substancji, podziemnego składowania
odpadów albo podziemnego składowania dwutlenku węgla.
17. Opiniowanie planu ruchu zakładu górniczego.
18. Realizowanie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
19. Realizowanie przepisów ustawy: o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia:01 września 2016r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
nie przekracza 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1182).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-07-19 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia: 19 lipca 2016r. do godz. 1500.
c. Miejsce:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
-
osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
-
kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądudokument tożsamości,
-
dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
-
kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,
na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej, -
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminyw Otyniu,
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Malczewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-07-04 08:06:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-07-04 08:14:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-07-26 19:02:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1291 raz(y) |