Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Gminy
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Otyniu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Otyniu
Data udostępnienia: 2016-07-20
Ogłoszono dnia: 2016-07-20 przez Halina Malczewska
Termin składania dokumentów: 2016-08-01 16:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Wójt Gminy Otyń
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: wyższe lub średnie budowlane;
- staż pracy: co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskuzwiązanymz budownictwem i realizacją inwestycji.
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
-
predyspozycje osobowościowe:odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
-
umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
-
umiejętność radzenia sobie wsytuacjach stresowych;
-
umiejętność organizacji pracy własnej;
-
ukończenie kursów i szkoleńzwiązanych z zakresem obowiązków;
-
prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
- kompletownie dokumentów przedprojektowych;
- opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
- koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
- organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
- przekazywanie inwestycji do użytkowania;
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
- przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisemprzedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówieniaw zakresie zajmowanego stanowiska;
- dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
- przekazywanie inwestycji do użytkowania;
- współpraca z administracją rządową i samorządowąw sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycjii budownictwa;
- współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskieji promocji gminy w zakresiewyszukiwaniai pozyskiwania źródełfinansowaniazadań inwestycyjnych;
- współpraca z pracownikiem ds. zamówień publicznychw zakresie stosowania obowiązujących procedurprzy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
- przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy oraz projektówzarządzeń Wójta w zakresie prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku2 -kondygnacyjnym bez windy,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
-
wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
-
data zatrudnienia:01 września 2016r.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1182). VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-01 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Gminy.” w terminie do dnia: 01 sierpnia 2016r. do godz. 1600.
c. Miejsce:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
-
osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
-
kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądudokument tożsamości,
-
dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
-
kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,
na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej, -
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminyw Otyniu,
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Malczewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-07-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-07-20 14:49:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-07-20 15:06:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-08-10 07:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1903 raz(y) |