Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do Spraw Gospodarki Mieniem Komunalnym w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2020-09-29
Ogłoszono dnia: 2020-09-29
Termin składania dokumentów: 2020-10-09 14:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2020
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: wyższe lub średnie kierunkowe o profilu związanym ze stanowiskiem pracy;
- minimum 3 – letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 21sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( t. j. DZ.U. z 2020r., poz. 65 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r.o kształtowaniu ustroju rolnego ( t. j. Dz. U. z 2019r., poz.1362, z 2020r. poz.284 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 20 lipca 2018r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności gruntów ( t. j. Dz. U. z 2020r., poz.139 ze zm.) ,
- znajomość przepisów dot. sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
- znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ochronie danych osobowych, udzielania informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła znajomość obsługi komputera programów WORD, EXCEL i urządzeń biurowych,
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
- samodzielność i dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- prowadzenie ewidencji gospodarstw rolnych,
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntów gminnych,
- prowadzenie sprzedaży, budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych stanowiących własność gminy,
- prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości na rzecz Gminy,
- kompletowanie dokumentów o zwrot działek zabudowanych i dożywotnich,
- uzupełnienie i prostowanie zgodności w księgach wieczystych,
- bieżące prowadzenie, uzupełnianie i nanoszenie zmian w teczkach indywidualnych właścicieli i użytkowników wieczystych,
- komunalizacja i zakup terenów niezbędnych gminie,
- prowadzenie ewidencji i rejestrów mienia komunalnego,
- dokonywanie aktualizacji opłat z tytułu wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowej,
- przejmowanie na własność Gminy budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży i infrastruktury mieszkaniowej wraz z przynależnymi gruntami,
- prowadzenie ewidencji analitycznej opłat w zakresie gospodarowania nieruchomościami
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: 02 listopada 2020r
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
- życiorys zawodowy (CV) podpisany własnoręcznie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego podpisany własnoręcznie ;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze podpisane własnoręcznie
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-10-09 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektora do Spraw Gospodarki Mieniem Komunalnym w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Otyniu”
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
- Urząd Miejski w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny,
- z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja,
- kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-29 14:43:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-29 15:18:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-27 14:35:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2674 raz(y) |