Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds Budownictwa i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2021-01-08
Ogłoszono dnia: 2021-01-08
Termin składania dokumentów: 2021-01-18 16:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2021
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: wyższe lub średnie budowlane;
- staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
- kompletownie dokumentów przedprojektowych;
- opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
- koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
- organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
- przekazywanie inwestycji do użytkowania;
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
- przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
- dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
- współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
- współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. pozyskiwania środków unijnych i promocji gminy w zakresie wyszukiwania i pozyskiwania źródeł finansowania zadań inwestycyjnych;
- współpraca dot. zamówień publicznych w zakresie stosowania obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
- przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów Zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: 01 luty 2021r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-01-18 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu.”
w terminie do dnia: 18 stycznia 2021r. do godz. 1600.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-08 10:25:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-08 11:52:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-25 14:12:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2685 raz(y) |