Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent do spraw pierwszego kontaktu
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu
Data udostępnienia: 2023-10-23
Ogłoszono dnia: 2023-10-23
Termin składania dokumentów: 2023-11-02 15:00:00
Nr ogłoszenia: 13/2023
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: średnie;
- minimum rok stażu pracy
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera WORD, EXCEL;
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, , ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o refundacji podatku VAT za paliwa gazowe, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, kreatywność, terminowość ;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
- dokładność realizacji powierzonych zadań,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie osób zgłaszających się po raz pierwszy do Ośrodka i kierowanie ich do właściwego stanowiska po przeprowadzeniu wstępnej rozmowy;
- udzielanie informacji osobom i rodzinom zgłaszającym się o przysługujących im prawach i uprawnieniach w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych oraz prawach i uprawnieniach oraz instytucjach właściwych do załatwienia sprawy osoby zgłaszającej się do Ośrodka;
- współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin, w szczególności łagodzenia skutków ubóstwa, umawianie na spotkania;
- wprowadzania danych do programów teleinformatycznych;
- przyjmowanie wniosków na świadczenia;
- wydawanie zaświadczeń osobom zainteresowanym w oparciu o dokumenty oraz prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń;
- przygotowywanie wstępnej dokumentacji niezbędnej do przyznania różnych świadczeń;
- wykonywanie innych poleceń nie wymienionych powyżej w ramach kwalifikacji pracownika.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 1 -kondygnacyjnym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: 2023-11-13
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-11-02 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu
ul. Kochanowskiego 8a, Niedoradz
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta do spraw pierwszego kontaktu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu ”
w terminie do dnia: 2023-11-02 do godz 1500.
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do gminnego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu,
- zastrzega się możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny,
- z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja,
- kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559418.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Fabicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-23 12:39:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-23 12:43:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-14 09:43:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1384 raz(y) |