Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds Zamówień Publicznych i Archiwum
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2019-10-17
Ogłoszono dnia: 2019-10-17
Termin składania dokumentów: 2019-10-28 16:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2019
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie: średnie lub wyższe - doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
- staż pracy: 3-letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku;
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Office ( Word, Excel);
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielenia zamówień,
- tworzenie harmonogramu zamówień publicznych zadań ujętych z budżecie Gminy w porozumieniu z kierownikami poszczególnych referatów i samodzielnymi stanowiskami.
- opracowywanie dokumentacji przetargowej ze wszystkimi załącznikami i przeprowadzenie postępowania przetargowego,
- opracowywanie projektu umowy,
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, do prasy lokalnej oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego i Biuletynu Zamówień Publicznych,
- w przypadku zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę rozesłanie zaproszeń do złożenia ofert do wybranych oferentów,
- przekazywanie SIWZ, ofert i innych materiałów Komisji Przetargowej w celu sprawdzenia pod względem formalnym, merytorycznym i wskazania najkorzystniejszej oferty oraz udział w pracach Komisji,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Urząd w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulacji w zakresie zamówień publicznych poniżej 30.000 euro we współpracy z referatami Urzędu i samodzielnymi stanowiskami,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i składanie ich Burmistrzowi i Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
- udział w postępowaniach odwoławczych przed Urzędem Zamówień Publicznych,
- prowadzenie spraw z zakresu protestów i odwołań w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie Archiwum Urzędu,
- bieżący nadzór wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego załatwiania spraw i prowadzenia akt spraw,
- przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
- udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym,
- inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Urzędzie,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
- przeprowadzanie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie archiwizowania dokumentacji,
- sporządzanie raportów z działalności archiwum i stanu dokumentacji w archiwum zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2-kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: 04 listopada 2019r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
- życiorys zawodowy (CV) podpisany własnoręcznie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego podpisany własnoręcznie;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze podpisane własnoręcznie.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-10-28 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem:
„Nabór na Stanowisko Inspektora do Spraw Zamówień Publicznych i Archiwum w Urzędzie Miejskim w Otyniu"
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej ,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
- Urząd Miejski w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny,
- z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja,
- kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-17 19:28:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-17 19:31:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-10-31 17:17:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1681 raz(y) |