ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zaprasza do złożenia oferty na zadanie: 
 
„Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim w łącznej ilości ok.17.000 litrów, w tym:
  • Olej napędowy ON – ok. 13.000 litrów,
  • Benzyna bezołowiowa – ok. 4.000 litrów.
Wskazane ilości poszczególnych paliw stanowią wartość orientacyjną i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne oraz mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
Wymagane warunki:
  1. Dostęp do paliw na stacji lub stacjach na terenie miasta Krosno Odrzańskie należących do Wykonawcy
  2. Dostawca musi posiadać w ciągłej sprzedaży wymagany przez Zamawiającego asortyment paliw.
  3. Termin płatności za zakupione paliwo na rachunek bankowy Sprzedającego wynosi 14 dni wszystkich kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
  4. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszony o stały upust w % (podany w ofercie)
  5. Wszelkie rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a dostawcą będą się odbywać w złotych polskich (PLN).
  6. Zakupy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań.
  7. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób uprawnionych do zakupu paliwa będzie przekazany Dostawcy po zawarciu umowy.
  8. Dostawca obowiązany jest przedstawić dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego
  9. Na żądanie Zamawiającego, Dostawca dostarczy kopię aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (DZ.U.z 2012 r., poz. 1059 z późn. Zm).
2. Wymagany termin realizacji:
Zakup i dostawa będą realizowane sukcesywnie w terminie:
od 1.01.2024 do 31.12.2024 r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium: cena 100 %
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  • Formularz oferty według załączonego wzoru
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
  • Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
  • Cena przedstawiona w ofercie, powinna być ceną „średnią” 1 litra paliwa z 3 kolejnych dni w okresie od 06.12.2023 r. do 08.12.2023 r.(włącznie) pomniejszona o przyznany upust.
6. Opis sposobu sporządzania oferty
  • Oferty wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia 13.12.2023 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu) i opisanej następujący sposób:
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024”
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
  • Marcin Papierowski, tel. 68/3835185 e-mail:
9. Załączniki:
Zał_1. Formularz oferty

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-04 11:26:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-04 11:26:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-04 11:26:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2033 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 16.11.2023r.
 
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4, pkt. 8 (wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO - nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
 
I. ZAMAWIAJĄCY:       Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim,
            ul. Wiejska 23, 66 - 600 Krosno Odrzańskie
 
II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2024 roku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
 
III. TERMIN REALIZACJI I ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1.  Odzież robocza, obuwie oraz środki ochrony indywidualnej dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 7 dni od przyjęcia zamówienia.
2. Odzież robocza, obuwie robocze jak i środki ochrony muszą spełniać Podstawowe Wymogi Bezpieczeństwa zawarte w Dyrektywie Europejskiej 89/686/EEC.
 
3.         Odzież robocza musi posiadać pasy odblaskowe o szerokości 5 cm na:
            -           spodniach roboczych letnich i ocieplanych - po dwa pasy odblaskowe na nogawkach,
            -           bluzach roboczych letnich i ocieplanych, kurtkach ocieplanych – po dwa pasy na rękawach i jeden w dolnej części bluzy.
4.         Odzież robocza musi mieć naniesiony nadruk logo Zakładu o treści:                 Z G K i M
                                                                                                                               Krosno Odrzańskie
            -           na plecach odzieży roboczej i kamizelkach odblaskowych nadruk duży na powierzchni
                        o szer. 27 cm i wys. 11 cm,
            -           z przodu odzieży roboczej na górnej kieszonce nadruk mały szer. 5 cm i wys. 2 cm,
            -           na czapkach drelichowych mały nadruk logo Zakładu. 
5. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zastrzega, iż kryterium wyboru oferty będzie zarówno cena jak i  potwierdzenie spełnienia wymogów  określonych w pkt.
7.  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej zaznacza, iż zakup i dostawa może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
 
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
 
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być:
-           opatrzona pieczątką firmową,
-           posiadać datę sporządzenia,
-           zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-           podpisana czytelnie przez wykonawcę.
 
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę cenową (załącznik nr 1) należy złożyć do dnia 01.12.2023r. do godziny 12ºº, pok. nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie lub przesłać na adres e-mail: Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w 2024 r. dla ZGKiM w Krośnie Odrzańskim”.
 
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
 
VIII. DODATKOWE INFORMACJE: Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Weronika Jerczyńska, e-mail:
  
IX. ZAŁĄCZNIKI: Wzór formularza ofertowego

 

Załączniki

  • załącznik (DOC, 87 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2023-11-16 11:50:30 | Data wytworzenia informacji: 2023-11-16 | formularz ofertowy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-16 11:49:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-16 11:50:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-16 11:50:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2196 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu
 
Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
„ Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu”
  1. Opis zamówienia:Wykonanie obudowy schodów oraz podestu przy wejściu do kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim.
  2. Wymagany termin realizacji: 30.04.2024r.
  3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
    cena 100 %
  4.  Zamawiający zaprasza Wykonawców w formie zapytania ofertowego, do złożenia oferty na wykonanie prac budowlano-kamieniarskich polegających na :
  • Demontażu obecnej okładziny wykonanej z płytek gresowych
  • Przygotowanie podłoża pod nową okładzinę
  • Wykonanie i montaż stopni granitowych płomieniowanych, płyt granitowych na podeście oraz podstopni granitowych polerowanych

5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
6.Opis sposobu sporządzania oferty:

• należy składać w terminie do dnia 30.11.2023r. do godziny 13.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego)
na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
 
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
  • Dyrektor Rafał Sujak, tel. 68 383 5185
  • Kornelia Rymaszewska, tel. 68 383 5185, e-mail :
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-08 08:36:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-08 08:36:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-08 08:36:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1875 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa kolumbarium, przy ul. Kościuszki, w Krośnie Odrzańskim

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
 „Budowa kolumbarium, przy ul. Kościuszki, w Krośnie Odrzańskim.”

1. Opis zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem – w zakresie prac wykończeniowych polegających na montażu płyt granitowych jak niżej;
UWAGA ! OFERTA DOTYCZY JEDNEGO PODWÓJNEGO KOLUBARIUM
2. Wymagany termin realizacji:
31.10.2023r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100 %
4. Zamawiający zaprasza Wykonawców w formie zapytania ofertowego, do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, oraz przeprowadzenie czynności odbiorowych jak niżej:
1) Kolumbaria pojedyncze (szt. 4, ilość nisz 4×15=60),
a) Przednie ranty należy pokryć Superflexem D2,
b) Płyty przednie granit czarny. Wymiary 66 cm x 54 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 15. Mocowanie płyt granitowych do prefabrykatów za pomocą np. R-KEX – epoksydowa kotwa chemiczna z prętem gwintowanym M10 R-STUDS-10130, sztuk 4 na płytę plus zaślepki z PCV szt.4 na płytę,
c) Przód kolumbarium płyta cokołowa granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 340 cm x 40 cm x 2, 5 cm. Ilość sztukdla jednego kolumbarium 1. Mocowanie płyty za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
d) Boki kolumbarium, płyty granit popielaty – płyty o wymiarach 210 cm x 55 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyt do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415.
e) Płyta górna (przykrycie) granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 360 cm x 65 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 1. Mocowanie płyty do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415 –zastosować poduszkę gr. 2 cm zaprawy klejowej celem możliwości uzyskania spadku 1,5% w stronę przodu kolumbarium,
f) Tył kolumbarium pokryć Superflexem D2 z zatopioną siatką z włókna szklanego np. Protektor 145g/m2.
2) Kolumbaria podwójne (szt. 5, ilość nisz 5×30=150),
a) Przednie ranty należy pokryć Superflexem D2,
b) Płyty przednie granit czarny. Wymiary 66 cm x 54 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 30. Mocowanie płyt granitowych do prefabrykatów za pomocą np. R-KEX – epoksydowa kotwa chemiczna z prętem gwintowanym M10 R-STUDS-10130, sztuk 4 na płytę plus zaślepki z PCV szt.4 na płytę,
c) Przody kolumbarium płyty cokołowe granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 340 cm x 40 cm x 2, 5 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyty za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
d) Boki kolumbarium, płyty granit popielaty – płyty o wymiarach 210 cm x 50 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 4. Mocowanie płyt do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
e) Płyta górna (przykrycie) granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 360 cm x 55 cm 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyty do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415 – zastosować poduszkę gr. 2 cm zaprawy klejowej celem możliwości uzyskania spadku 1,5% w stronę przodów kolumbarium.
Uwagi:
a) Wszystkie styki płyt granitowych wypełnić silikonem,
b) Ostateczne wymiary płyt granitowych bezwzględnie określić po wykonaniu stanu surowego
tj. montażu prefabrykatów betonowych.
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
6. Opis sposobu sporządzania oferty:
• należy składać w terminie do dnia 15.09.2023r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
• Jan Kostura, tel. 68 383 5185
9. Projekt budowlany do wglądu dostępny w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
UWAGA! OFERTA DOTYCZY JEDNEGO PODWÓJNEGO KOLUBARIUM

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-11 14:15:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Weronika Jerczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-11 14:15:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Weronika Jerczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-11 14:15:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2109 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wymiana urządzeń w istniejącej kotłowni gazowej w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Wiejskiej 23, 66-600 Krosno Odrzańskie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
„Wymiana urządzeń w istniejącej kotłowni gazowej w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Wiejskiej 23, 66-600 Krosno Odrzańskie”
 
1. Opis zamówienia:
Wymiana urządzeń w istniejącej kotłowni gazowej.
 
2. Wymagany termin realizacji:
31.10.2023r.
 
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100 %
 
4. Zamawiający zaprasza Wykonawców w formie zapytania ofertowego, do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, oraz przeprowadzenie czynności odbiorowych jak niżej;
1) Demontaż istniejących urządzeń technologicznych kotłowni gazowej z kotłami typu TORUS 2 x 165 kW, wraz z przewodami spalinowymi, armaturą odcinającą, regulacyjną oraz aparaturą kontrolno-pomiarową, itp.
2)  Montaż urządzeń technologicznych kotłowni gazowej centralnego ogrzewania, armatury odcinającej i regulacyjnej oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym (do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w tym między innymi;
a) kocioł gazowy kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania 2x80 kW, wraz z regulacją pogodową,
b) sprzęgło hydrauliczne,
c) system odprowadzania spalin dwuścienny,
d) zawór trójdrogowy,
e) pompyobiegowa c.o. oraz kotłów gazowych (wyposażenie dodatkowe kotła),
f) odmulacz opadowy, filtr siatkowy,
g) zawory odcinające gaz i instalację c.o. oraz zwrotne,
h) stacja zmiękczania wody,
i) przeponowe naczynia wzbiorcze instalacji c.o. oraz kotłów gazowych,
j) neutralizator skroplin,
k) szafkę gazową z zaworem bezpieczeństwa MAG, moduł sterujący i detektor,
l) wentylację nawiewną,
m) rozdzielacze c.o. wraz z armaturą oraz bufor gazu,
n) rury, termometry, manometry, czujniki temperatury, regulatory, odpowietrzniki automatyczne, wodomierz, membranowe zawory bezpieczeństwa, zawór napełniający z manometrem 0-0,4 bar, węże przyłączeniowe, itp.
3) Drobne roboty budowlane jak np.: rozkucia i przebicia oraz zamurowania elementów budowlanych, malarskie pomieszczenia kotłowni oraz przeciwkorozyjne rur, izolacje termiczne elementów instalacyjnych, przepusty ppoż., elektryczne, itp.
4) Przeprowadzenie wymaganych stosownymi przepisami czynności odbiorowych, między innymi takich jak: próby szczelności, pomiary serwisowe, odbiory kominiarskie, pomiary elektryczne, (zgłoszenie do UDT - jeśli dotyczy), rozruch kotłowni, itp.
5) Dokonać zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej w Krośnie Odrzańskim, zamiar przystąpienia do wykonania robót budowlanych, polegających na remoncie istniejącej gazowej kotłowni c.o.: - jeśli zajdzie taka konieczność uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę(instalacja gazowa) oraz zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Poświadczone kserokopie złożonych we właściwym organie dokumentów, przekazać należy niezwłocznie Zamawiającemu.
6) Przeprowadzić okresową kontrolę w zakresie sprawdzenia stanu technicznego systemu ogrzewania, z uwzględnieniem efektywności energetycznej źródeł ciepła oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych, o których mowa w art. 23 ust. 1 pkt 1, ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r.
o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 497, z 2022 r. poz. 2206). 
 
Roboty remontowe kotłowni c.o. prowadzić pod nadzorem osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, legitymujących się;
1) uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, o których mowa
w art. 14 ust. 1 pkt 4 lit. b oraz art. 12 ust. 7, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - załącznik do obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 marca 2023 r.
(Dz. U. poz. 682),
2) świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci na stanowisku eksploatacji oraz dozoru, w zakresie co najmniej;
a) grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną;
- o napięciu znamionowymnie wyższym niż 1 kV,
- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,
b)  grupa 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie co najmniej;
- kotły wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi,
- sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50 kW,
- aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji,
c) grupa 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie co najmniej;
- urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
- aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji: -
o których mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. poz. 1392).
 
Okresowej kontroli w zakresie systemu ogrzewania, dla kotłów opalanych gazem o nominalnej mocy cieplnej większej niż 100 kW, dokonać może wyłącznie osoba posiadająca;
1) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej lub
2) kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, oraz
3) wpisana w Centralny rejestr charakterystyki energetycznej budynków, prowadzony z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego: - o których mowa w rozdziale 3 Zasady kontroli systemu ogrzewania
i systemu klimatyzacji w budynkach, oraz w rozdziale 4 Zasady prowadzenia centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków, Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 497, z 2022 r. poz. 2206).         
 
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
 
6. Opis sposobu sporządzania oferty:
• należy składać w terminie do dnia 21.09.2023r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
 
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
 
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
• Jan Kostura, tel. 68 383 5185
 
9. Projekt zagospodarowania do wglądu dostępny w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-08 13:54:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Weronika Jerczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-08 13:54:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Weronika Jerczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-08 13:54:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

„Wymiana poziomej instalacji centralnego ogrzewania na zewnątrz budynku w kanałach instalacyjnych od kotłowni do warsztatu oraz biur w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Wiejskiej 23, 66-600 Krosno Odrzańskie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

                        Krosno Odrzańskie, 20.06.2023 r. 
 
 
 
 
                                                                                              Zakład Gospodarki
                                                                                              Komunalnej i Mieszkaniowej
                                                                                              w Krosno Odrzańskie
                                                                                              ul. Wiejska 23
                                                                                              66-600 Krosno Odrzańskie
 
 
Zaprasza do złożenia oferty na zadanie: 
 
„Wymiana poziomej instalacji centralnego ogrzewania na zewnątrz budynku w kanałach instalacyjnych od kotłowni do warsztatu oraz biur w  Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Wiejskiej 23, 66-600 Krosno Odrzańskie”
  1. Opis zamówienia:
Wymiana poziomej instalacji centralnego ogrzewania na zewnątrz budynku w kanałach instalacyjnych od kotłowni do warsztatu oraz biur.
  1. Wymagany termin realizacji:
 do 30.09.2023 r.
  1. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100 %
  1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wykonanie następujących prac :
·  rozkucie posadzek w pomieszczeniach,
·  demontaż instalacji centralnego ogrzewania,
·  montaż rur delta pex preizolowanych podwójnych 70 metrów,
·  przyłączenie instalacji do istniejących rur,
·  montaż zaworów odcinających kulowych,
·  sprawdzenie szczelności instalacji,
·  zabetonowanie posadzki,
·  roboty ogólnobudowlane,
 
  1. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
  2. Opis sposobu sporządzania oferty:
  • należy składać w terminie do dnia 12.07.2023 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
  1. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
  1. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
  • Dyrektor Rafał Sujak, tel. 68 383 5185
  • Weronika Jerczyńska, tel. 68 383 5185, e-mail :
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-05 11:21:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Weronika Jerczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-05 11:22:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Weronika Jerczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-05 11:22:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DOTYCZĄCE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ROKU 2023

Zapytanie ofertowe

 
ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DOTYCZĄCE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ROKU 2023
 
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych oraz stanu technicznego instalacji gazowych na 2023 rok, w budynkach gminnych administrowanych przez ZGKiM.
 
  1. ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
 
  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dotyczącej okresowej kontroli przewodów kominowych 2023, zgodnie z formularzem ofertowym zawartym w załączniku niniejszego zapytania.
  2. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie ofert z uwzględnieniem .
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia.
 
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Do końca  2023 r.
 
  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    1. Oferent ma przedstawić ofertę:
- opatrzona pieczątką firmową,
 
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Oferenta.
 
  1. MIIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
 
         Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lub , 683835412, poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczone osobiście na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23,  66-600 Krosno Odrzańskie do dnia 21.03.2023  roku do godz. 13.00.
 
  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego oferenta telefonicznie lub  za pośrednictwem poczty elektronicznej.
 
  1. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Joanna Płotczyk pod numerem telefonu 683835185, 0683835412 oraz adresem e-mail:
 
  1. ZAŁĄCZNIKI
Formularz ofertowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-15 07:28:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-15 07:32:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-15 07:32:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3241 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Termomodernizacja budynku mieszkalnego wraz z remontem dachu przy ul. Słubicka 6 w Krośnie Odrzańskim

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Lubczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-09 07:51:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-09 07:56:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-09 07:56:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5985 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

termomodernizacja wraz z remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Pionierów 5 w Krośnie Odrzańskim

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Lubczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-04 08:35:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-04 08:36:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-04 08:36:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6121 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Chrobrego 6 w Krośnie Odrzańskim

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Lubczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-04 08:32:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-04 08:33:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-04 08:33:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5871 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji