ˆ

ogłoszenia o pracę stanowiska pomocnicze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Oferta pracy

oferta pracy - administrator cmentarza

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:
Administrator cmentarza
I. Miejsce pracy: 
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23,
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
II. Forma zatrudnienia: 
Umowa na okres próbny – 3 miesiące następnie umowa o pracę na czas określony.
III. Wymagania  związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
Kandydatem może być osoba która posiada:
  1. Wykształcenie średnie
  2. Znajomość ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
  1. Prowadzenie nadzoru nad pracami kamieniarsko-grabarskimi
  2. Obsługa ceremonii pogrzebowej
  3. Przygotowywanie miejsc do pochówku
  4. Obsługa programu GROBONET
  5. Obsługa interesantów w biurze domu przedpogrzebowym
  6. Prowadzenie procesu likwidacji grobów nieopłaconych w tym ustalenie stanu prawnego miejsc , oznakowanie miejsc, sporządzanie protokołów likwidacyjnych
  7. Nadzorowanie prac likwidacyjnych
  8. Dbałość o czystość i porządek na cmentarzu
  9. Nadzór nad funkcjonowaniem maszyn i urządzeń znajdujących się na terenie cmentarza
       V. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
Proszę o zawarcie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji.
CV powinno zawierać podpis kandydata.
       VI  Sposób i termin składania ofert:
1.   Wymagane dokumenty kandydaci mogą składać w sekretariacie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23 do dnia 18.04.2023r. do godziny 15.00.
2.    Osoba upoważniona do udzielania informacji Marcin Papierowski
 – tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 6 lub telefon komórkowy  697 690 432

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-06 09:32:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-06 09:32:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-06 09:32:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
239 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Oferta pracy - pomoc administracyjna

oferta pracy - pomoc administracyjna

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:
Pomoc administracyjna.
I. Miejsce pracy: 
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23,
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
II. Forma zatrudnienia: 
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
III. Wymagania  związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
Kandydatem może być osoba która posiada:
1. Wykształcenie minimum średnie.
2. Doświadczenie w pracy administracyjnej.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
- prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji,
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
- pomoc w wykonaniu czynności biurowych (tworzenie rejestrów, ewidencji itp.)
- wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez przełożonego oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami,
- wstępna obsługa klientów,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji,
- wykonywanie kserokopii, dokumentów oraz zakładanie teczek.

V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2. Podanie o pracę.
VI  Sposób i termin składania ofert:
1.   Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci mogą składać w sekretariacie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23. Oferty można składać do dnia 24.03.2023r. do godziny 15.00
2.    Osoba upoważniona do udzielania informacji Michał Jędro – główny specjalista ds. kadrowo-płacowych – tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 7

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-14 11:59:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-14 11:59:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-14 11:59:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
270 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »