ogłoszenia o pracę stanowiska pomocnicze
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Oferta pracy
oferta pracy - administrator cmentarza
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:
Administrator cmentarza
I. Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23,
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
II. Forma zatrudnienia:
Umowa na okres próbny – 3 miesiące następnie umowa o pracę na czas określony.
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
Kandydatem może być osoba która posiada:
- Wykształcenie średnie
- Znajomość ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie nadzoru nad pracami kamieniarsko-grabarskimi
- Obsługa ceremonii pogrzebowej
- Przygotowywanie miejsc do pochówku
- Obsługa programu GROBONET
- Obsługa interesantów w biurze domu przedpogrzebowym
- Prowadzenie procesu likwidacji grobów nieopłaconych w tym ustalenie stanu prawnego miejsc , oznakowanie miejsc, sporządzanie protokołów likwidacyjnych
- Nadzorowanie prac likwidacyjnych
- Dbałość o czystość i porządek na cmentarzu
- Nadzór nad funkcjonowaniem maszyn i urządzeń znajdujących się na terenie cmentarza
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
Proszę o zawarcie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji.
CV powinno zawierać podpis kandydata.
VI Sposób i termin składania ofert:
1. Wymagane dokumenty kandydaci mogą składać w sekretariacie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23 do dnia 18.04.2023r. do godziny 15.00.
2. Osoba upoważniona do udzielania informacji Marcin Papierowski
– tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 6 lub telefon komórkowy 697 690 432
– tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 6 lub telefon komórkowy 697 690 432
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: ZGKiM Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sujak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-06 09:32:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Michał Jędro |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-06 09:32:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Michał Jędro |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-06 09:32:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 138 raz(y) |
Oferta pracy - pomoc administracyjna
oferta pracy - pomoc administracyjna
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ogłasza nabór na stanowisko:
Pomoc administracyjna.
I. Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23,
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
66-600 Krosno Odrzańskie / województwo lubuskie
II. Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
Kandydatem może być osoba która posiada:
1. Wykształcenie minimum średnie.
2. Doświadczenie w pracy administracyjnej.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji,
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
- pomoc w wykonaniu czynności biurowych (tworzenie rejestrów, ewidencji itp.)
- wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez przełożonego oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami,
- wstępna obsługa klientów,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji,
- wykonywanie kserokopii, dokumentów oraz zakładanie teczek.
V. Wymagane dokumenty:
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
- pomoc w wykonaniu czynności biurowych (tworzenie rejestrów, ewidencji itp.)
- wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez przełożonego oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami,
- wstępna obsługa klientów,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji,
- wykonywanie kserokopii, dokumentów oraz zakładanie teczek.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2. Podanie o pracę.
2. Podanie o pracę.
VI Sposób i termin składania ofert:
1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci mogą składać w sekretariacie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim ul. Wiejska 23. Oferty można składać do dnia 24.03.2023r. do godziny 15.00
2. Osoba upoważniona do udzielania informacji Michał Jędro – główny specjalista ds. kadrowo-płacowych – tel. 068 383 51 85 numer wewnętrzny 7
Pobierz dane XML Oferta pracy - pomoc administracyjna Drukuj informację Oferta pracy - pomoc administracyjna
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: ZGKiM Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Sujak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-14 11:59:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Michał Jędro |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-14 11:59:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Michał Jędro |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-14 11:59:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 171 raz(y) |