Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

W toku

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup używanego samochodu asenizacyjnego – specjalnego.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Inne

Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2016-03-31 23:59:00

Ogłoszono dnia: 2016-03-24 przez Zbigniew Jakubczak

Treść:

Krosno Odrzańskie, dnia 24.03.2016 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zakup używanego samochodu asenizacyjnego – specjalnego.
 
W związku z pilną potrzebą zakupu samochodu używanego asenizacyjnego - specjalnego, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty sprzedaży zakupu takiego pojazdu.
 
Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
 
Wartość  przedmiotu nie może przekroczyć 40.000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100.
 
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Wiejska 23
66 - 600 Krosno Odrzańskie
Tel./fax. 68 383 5185, 68 383 5412
NIP 926-000-12-60, REGON 970516095
 
II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Przedmiotem zapytania jest: „Zakup używanego samochodu asenizacyjnego - specjalnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim”.
 
III. TERMIN REALIZACJI I ISTOTNE WARUNKI ZAPYTANIA:
Przedmiot zapytania obejmuje: zakup używanego samochodu asenizacyjnego - specjalnego:
- Pojemność beczki od 6 do 11 tysięcy litrów.
- Rok produkcji: nie wcześniej niż 1990 rok.
- Sprawny technicznie, zarejestrowany.
- Oferent zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu. Niewykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Sprzedawcą.
- Oferent udzieli gwarancji na pracę silnika i hydrauliki siłowej na okres nie krótszy niż 3 miesięcy.
- Termin płatności: 14 dni po dostarczeniu i stwierdzeniu sprawności oraz wystawieniu i odbiorze faktury VAT.
- Za wady ukryte Sprzedający ponosi pełną odpowiedzialność.
 
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
 
Ofertę należy złożyć do dnia 31.03.2016 r., pok. nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska 23 w Krośnie Odrzańskim lub przesłać pocztą e-mail: sekretariat@zgkim-krosno.pl.
 
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - http://bip.wrota.lubuskie.pl/zgkim/, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:  Zbigniew Jakubczak - tel. 68 383 5185, 68 383 5412 wew. 5, e-mail: z.jakubczak@zgkim-krosno.pl