.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Przebudowa skrzyżowań drogi gminnej Pszczew-Świechocin z drogami powiatowymi nr 1335F oraz 1337F wraz z przebudową drogi gminnej w Świechocinie

Pszczew, dnia 31 lipca 2009 roku

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane

 

ZP. 341-6/09

Przebudowa skrzyżowań drogi gminnej Pszczew-Świechocin z drogami powiatowymi nr 1335F oraz 1337F wraz z przebudową drogi gminnej w Świechocinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew, Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowań drogi gminnej Pszczew-Świechocin z drogami powiatowymi nr 1335F oraz 1337F wraz z przebudową drogi gminnej w Świechocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch skrzyżowań drogi gminnej nr 4412F z drogami powiatowymi nr 1335F i 1337F w miejscowości Pszczew i Świechocin wraz z przebudową drogi gminnej we wsi Świechocin. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - Skrzyżowanie drogi gminnej 4412F z drogą powiatową 1335F w Pszczewie: wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno - bitumicznych (gr. 7 cm) na podbudowie wraz z wykonaniem warstwy odsączającej - 162 m2, oznakowanie - 10 znaków pionowych, remont skrzyżowania poprzez frezowanie oraz nałożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 12 cm - 357 m2, chodnik z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 458,25 m2, niwelacja skarp wraz z plantowaniem, humusowaniem i obsianiem trawą- 810 m2, kanalizacja deszczowa - kanały Ø400 - 23 mb, Ø 160 - 10 mb ze studniami rewizyjnymi i ściekowymi Ø1000 i Ø500 - 2 szt. - Skrzyżowanie drogi gminnej 4412F z droga powiatową 1337F w Świechocinie: roboty przygotowawcze - , wykonanie drogi z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 920m2 wraz z wykonaniem podbudowy, wykonanie chodnika wraz z wjazdami na posesję w obrębie drogi gminnej z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 506 m2, frezowanie i wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 7 cm - 830 m2, wykonanie warstwy wiążącej (gr. 4cm) i ścieralnej (gr. 4cm) z betonu asfaltowego - 380 m2, kanalizacja deszczowa - kanały Ø 200 - 92 mb, Ø 250 - 5 mb ze studniami rewizyjnymi Ø1000 - 2 szt. i studniami ściekowymi Ø 500 - 5 szt., plantowanie poboczy i skarp z humusowaniem i obsianiem trawą - 150m2, oznakowanie -12 znaków pionowych, oznakowanie poziome 24 m2 - linie na przejściach dla pieszych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.32.26-9, 45.23.21.30-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 4/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił przetarg Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, który: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów, których oferta nie zostanie wybrana zamawiający przekaże do banku. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki zgodne z art. 46 ust 4a ustawy pzp.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego realizacją robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 1 zamówienia na wykonanie drogi o powierzchni 1500 m2 (z nawierzchni asfaltowej lub kostki brukowej) dokumentując odpowiednimi referencjami prawidłowość wykonania -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul Rynek 13 66-330 Pszczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008-2011.

V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia:

124965 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009r.

                                                                        Wójt Gminy Pszczew

                                                                /-/ Waldemar Górczyński

 

 

Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz

 

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2009-07-31 15:35:30
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2009-07-31 15:40:41 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290