.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Urząd Gminy:
Stanowiska pracy

Wójt Gminy Pszczew                                Waldemar Górczyński
Z-ca Wójta Gminy Pszczew                       Krystian Grabowski

 

Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew

tel.
(95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:ug@pszczew.pl

W celu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych klientów, wychodząc naprzeciw potrzebom stworzenia  warunków stałego dostępu do usług świadczonych przez Urząd Gminy Pszczew, Wójt Gminy Pszczew uprzejmie informuje o zmianie godzin pracy Urzędu Gminy Pszczew.

Od dnia 01.02.2014 r. Urząd  czynny jest w następujących godzinach:

poniedziałek                       8,00 – 18,00

wtorek                                 7,30 – 15,30

środa                                   7,30 – 15,30

czwartek                             7,30 – 15,30

piątek                                   7,30 – 13,30.

Wójt Gminy Pszczew przyjmuje interesantów w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro).

Przewodniczący Rady Gminy Pszczew przyjmuje interesantów
w poniedziałki w godzinach od 16:00 do 17:00 w pokoju nr 13 (I piętro).

 

Struktura Urzędu:

Zastępca Wójta Gminy Pszczew - Krystian Grabowski  - tel. (0-95) 749 23 45

Sekretarz Gminy Pszczew - Anna Szyngiel  -  tel. (0-95) 749 23 11

Główny Księgowy Budżetu - Skarbnik Gminy Pszczew - Halina Jokiel - tel. (0 - 95) 749 23 13

Kierownik Urzędu  Stanu Cywilnego - Marek Minge - tel. (0-95) 749 23 20

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego  - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10

Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi technicznej - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10, fax. (0 -95) 749 23 12

Inspektor ds. obsługi organów gminy - Maria Wojtucka  - tel. (0- 95) 749 23 19

Kierownik Referatu  Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska
i Promocji Gminy
– Klaudia Kolanowska – Sroka  -  tel. (0-95) 749 23 18

 

Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy

Inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej  oraz zamówień publicznych - Janusz Leśny  -  tel. (0-95) 749 23 18

Podinspektor  ds. gospodarki odpadami - Emilia Stachowiak  - tel. (0-95) 749 23 17

Podinspektor ds. ochrony środowiska - Barbara Semkło - tel. (0-95) 749 23 17

Inspektor ds. rolnictwa, kultury, sportu i turystyki - Aleksander Błaszczak - tel. (0-95) 749 23 21

Referat Finansowy

Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Małgorzata Markowska - tel. (0- 95) 749 23 14

Podinspektor  ds. księgowości podatkowej - Ewa Napierała  - tel. (0- 95) 749 23 14

Podinspektor  ds. księgowości przedszkola i płac - Lucyna Romanów - tel. (0 -95) 749 23 14

Inspektor ds. księgowości urzędu gminy - Aldona Czapczyk – Opala - tel. (0- 95) 749 23 15

Inspektor  ds. budżetu i kontroli wewnętrznej - Anna Chojnacka - tel. (0-95) 749 23 14

Podinspektor ds. pomocy stypendialnej - Aleksandra Nazwalska - tel. (0-95) 749 23 15

Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - Ewa Maciejczak   - tel. (0-95) 749 23 15

 

Samodzielne stanowiska:

Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami -  Sylwia Batura, Irena Fryza - tel. (0-95) 749 23 16

Inspektor   ds. wojskowych i obronnych - Mieczysław Żaguń  - tel. (0-95) 749 23 21





 

 

 

 

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2003-06-30 17:48:51
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2015-03-16 07:53:18 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290