Pszczew:
Wycinka drzew z zadrzewień rosnących w linii brzegowej jeziora Kochle w
Pszczewie
Numer ogłoszenia: 95584 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330
Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka
drzew z zadrzewień rosnących w linii brzegowej jeziora Kochle w Pszczewie.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres
usługi obejmuje wycinkę drzew z zadrzewień rosnących w linii brzegowej jeziora
Kochle w Pszczewie w ilości 312 sztuk o różnych średnicach (głównie olcha,
osika, wierzba) dz.nr 1573/4 obręb geodezyjny Pszczew. Szczegółowy wykaz drzew
stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagany zakres prac: wycinka drzew z
wywiezieniem dłużyc (odległość do 5 km), sprzątnięcie gałęzi i wywiezienie na
wskazane miejsce (odległość do 5 km), wykarczowanie pni i wywóz karpiny
(odległość do 5km), zasypanie dołów po karpach, zmanipulowanie surowca (wg
katalogu KJW Lasów Państwowych ).
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
77.21.14.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta
cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej
należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach
określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty
wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca
powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana
stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3, b)
zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie
nie leży w interesie publicznym, c) zmiana terminu realizacji przedmiotu
zamówienia, w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie
umowy w określonym pierwotnie terminie, zaistnienia niesprzyjających warunków
atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie, realizacji w drodze odrębnej
umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność
skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, konieczności
zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, niemożności realizacji robót z
powodu koniczności zadośćuczynienia wymogom przepisów o ochronie przyrody i/lub
środowiska,
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014
godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr
9 (sekretariat).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Projekt dofinansowywany z Programu
Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów
rybackich 2007-2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt
Gminy Pszczew
/-/
Waldemar Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
|