Pszczew: Budowa i rozbudowa miejsca rekreacji w
Pszczewie
Numer ogłoszenia: 4894 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310,
faks 095 7492312.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa miejsca rekreacji w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Zakres
zamówienia: budowa i rozbudowa miejsca rekreacji w Pszczewie przy ulicy
Szarzeckiej, działka nr 413/12 - etap I. Zakres prac obejmuje co najmniej: 1.
Przebudowa kortu tenisowego na powierzchni 28,32 m2 wraz z dostawą i montażem
zestawu do tenisa oraz piłkochwytów. 2.Przygotowanie miejsca pod siłownię
plenerową na powierzchni 290 m2 oraz dostawa i montaż elementów wyposażenia
siłowni zewnętrznej, w tym: stepper i twister 1 kmpl, wioślarz podwójny 1 kmpl,
drabinka i podciąg nóg 1 kmpl, orbitek podwójny 1 kmpl, wyciskanie siedząc
podwójne 1 kmpl, prasa nożna podwójna 1 kmpl oraz tablica z regulaminem, 3.
Przygotowanie miejsca pod plac zabaw na powierzchni 230 m2 oraz dostawa i
montaż elementów placu zabaw, w tym: karuzela z kierownicą i oparciami 1 kmpl,
huśtawka podwójna 1 kmpl, równowaga 1 kmpl, piramida linowa 1 kmpl, zjeżdżalnia
1 kmpl, piaskownica 1 kmpl, ogrodzenie systemowe, bezpieczne, stalowe,
ocynkowane o wys. 1 m - 73,5 mb, 4. Budowa boiska do piłki nożnej z nawierzchni
naturalnej trawiastej na powierzchni 1056 m2 z niezbędnymi robotami ziemnymi
wraz z dostawą i montażem bramek szt. 2 oraz piłkochwytów o wysokości 6,0 m w
łącznej ilości 54 mb. 5. Elementy małej architektury, w tym: dostawa i montaż
ławek z oparciem 17 sztuk, dostawa i montaż koszy na śmieci 6 sztuk, dostawa i
montaż stojaków na rowery 2 sztuki, wykonanie fundametów pod elementy małej
architektury, remont istniejących schodów betonowych wraz z wykonaniem
balustrady, rozbiórka murku oporowego. 6. Roboty ziemne i niwelacyjne, w tym
roboty pomiarowe 1,734 ha, odspojenie i przemieszczanie gruntu do 10 m gruntu
kat. 3 3926,9 m3 oraz formowanie nasypów 1651,134 m3. 7. Tereny zielone i
nasadzenia, w tym karczowanie krzaków, oczyszczanie terenu z gałęzi, korzeni z
wywozem, plantowanie powierzchni, wykonanie trawników parkowych na pow. 1,186
ha, sadzenie drzew liściastych 8 sztuk, sadzenie krzewów żywopłotowych 210
sztuk. 8. Roboty pomiarowe. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa
dokumentacja projektowa pn.: Budowa i rozbudowa miejsca rekreacji w Pszczewie
Pszczew, ul. Szarzecka, działka 431/12 sporządzona przez Pracowania Projektowa
- Architekt Maria Śliwa os. Przedlesie 25b/6 64-400 Międzychód wraz z
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
przedmiarami robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4 000,00 zł
(słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 23.01.2015 do godziny
12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
o warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jedną
najważniejszą robotę budowlaną z zakresu budowy czy rozbudowy miejsc rekreacji,
wypoczynku lub budowy boisk sportowych o wartości min. 200 000 zł. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponować minimum jedną osobą tj. kierownikiem robót wymagane kwalifikacje i
doświadczenie zawodowe: - uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7
lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst
jednolity ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy,
uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o
ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie
z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać
osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający
zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez
Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach
opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej . Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie
pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2
siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć
zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca
przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy
złożyć jeden dokument 4) Wypełniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy w
formie uproszczonej), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden
dokument Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca załącza do oferty pisemne
zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Notariusza. Dokument ten w swojej treści oprócz
informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby zawierać co
najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym
podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia. Zamawiający żąda podania w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na
których zasoby wykonawca się powołuje na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób
zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca
w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub
nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki
techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i
poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przeszłości oraz naprawił szkody
powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich
naprawienia
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem
zamówienia:
·
1 - Cena -
90
·
2 -
Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić
na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy
w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie przedmiotu umowy
spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, zmianie terminu
zakończenia realizacji robót lub zmianie wynagrodzenia oraz zmianie personelu
Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy
może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia
dodatkowego, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; 2)
wystąpi konieczność wprowadzenia istotnych zmian w projekcie budowlanym. W
takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin
wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 3)
wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to
będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji; w takim przypadku na
uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia
przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 4) w toku
wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i
niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na
harmonogram realizacji robót podstawowych; w takim przypadku na uzasadniony
wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co
zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5) w toku wykonywania przedmiotu umowy
wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe; warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie
prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze
względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę
wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane; w takim przypadku na
uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania
przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 6) w toku
wykonywania przedmiotu umowy wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji
warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci instalacji,
urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 4. Zmiana
wynagrodzenia może nastąpić w sytuacji, gdy : 1) wystąpi konieczność
wprowadzenia zmian rozwiązań projektowych, bez których wykonanie zamówienia
byłoby niemożliwe, bądź obarczone błędem. Wyliczenie kosztu robót nastąpi w
oparciu o ceny jednostkowe asortymentów robót, nie wyższe niż średnie ceny
regionalne dla województwa lubuskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud
dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji; w przypadku braku
danego asortymentu robót w publikacji Sekocenbud, Wykonawca sporządzi kosztorys
szczegółowy z uwzględnieniem stawki roboczogodziny (r-g), kosztów pośrednich
(Kp), kosztów zakupu (Kz), zysku (Z) nie wyższych niż średnie regionalne dla
województwa lubuskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału
poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji i w oparciu o ceny rynkowe
materiałów oraz sprzętu obowiązujące w województwie lubuskim. W przypadku
robót, dla których brak nakładów w KNR, będzie zastosowana wycena indywidualna
Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego; po zatwierdzeniu nowej ceny
zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy poprzez dopisanie nowej pozycji w
kosztorysie. 2) w toku wykonywania robót budowlanych zostanie ujawniony brak
pozycji w Kosztorysie ofertowym dla zakresu opisanego w projekcie budowlanym. W
takim przypadku należy postąpić w sposób opisany w pkt 1). 3) zajdzie
konieczność, w trakcie wykonywania robót budowlanych, wykonania prac w ilości
przekraczającej wielkość przyjętą w kosztorysie ofertowym; wartość tych robót
zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie
ofertowym, przy rozliczeniu końcowym umowy; w przypadku, gdy wartość prac
ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w
rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia umownego, wówczas
zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy; Wykonawca nie może odmówić
wykonania robót wymienionych w pkt 1) i 2). 4) ulegnie zmianie urzędowa stawka
należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w
budownictwie - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana
wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 5. Zmiana
personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą
Zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest
złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: 1)
opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany,
jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu
zmiany termin wykonania Umowy. Wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają
formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015
godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój
nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach działania 413
Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających
warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW
na lata 2007- 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: tak
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/
Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
Pobierz
SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|