Pszczew:
Opracowanie projektu zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na
budowę Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Pszczewie
Numer ogłoszenia: 149906 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj.
lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Opracowanie
projektu zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na budowę Hali
Sportowej przy Szkole Podstawowej w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu
zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na budowę Hali Sportowej
przy Szkole Podstawowej w Pszczewie, ul. Władysława Sikorskiego 23, z podziałem
na etapy. I etap. Koncepcja funkcjonalno-użytkowa winna zawierać : I.1. opis
funkcjonalno- użytkowy - opis ogólny przedmiotu zamówienia - charakterystyczne
parametry określające wielkość obiektu. -ogólne właściwości funkcjonalno
użytkowe -powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem
ich funkcji. I.2. część rysunkową : - projekt zagospodarowania działki - rzuty
poszczególnych kondygnacji - konieczne przekroje - rysunki elewacji I.3.
opracowanie dotyczące szacunkowych kosztów realizacji przedmiotowego
zamierzenia budowlanego Uwaga: Koncepcję należy przedstawić w 2 egz .
papierowych, w terminie trzech tygodni od dnia podpisania umowy. Koncepcja
wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. II etap. Dokumentacja
budowlano - wykonawcza dla przyjętej i zatwierdzonej koncepcji, opracowana
zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi (w tym m.in. ustawa -prawo
budowlane, rozporządzenia wykonawcze), obejmująca opracowanie kompletnej
dokumentacji zawierającej wszelkie uzgodnienia, opinie i pozwolenia konieczne
do uzyskania zmiany pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o zmianę pozwolenia
na budowę i wymaganymi załącznikami, przedmiary, kosztorysy, specyfikacje
techniczne - w tym m.in.: II.1. Projekt budowlano-wykonawczy branży
architektoniczno-konstrukcyjnej z projektem zagospodarowania terenu (6 egz.
papierowych + wersja elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i
dwg/autokad), w tym m.in. : II.1.a. projekt architektoniczno-konstrukcyjny
budynku hali sportowej obejmujący: płytę boiska o wymiarach minimum 22,5 m x
45,0 m i wysokości minimum 7 m (możliwość podziału płyty boiska na trzy
niezależne części za pomocą ręcznie przesuwanych kotar) z wpisanymi boiskami do
piłki nożnej halowej, piłki ręcznej, koszykówki 20,00 m x 11,00 m (kosze główne
podwieszane, składane elektrycznie) , siatkówki 18,00 m x9,00m, badmintonu
13,40 m x 10,00 m, tenisa ziemnego ( boiska wyposażone w urządzenia do
prowadzenia w/w gier - otwory na słupki, bramki); podłoga hali sportowej : o
konstrukcji elastycznej, z tworzyw sztucznych; cztery zespoły szatniowo-sanitarne
(obejmujące dla każdego z nich szatnie z wyposażeniem, plus węzeł sanitarny
obejmujący umywalki, kabiny sanitarne, kabiny z natryskami, miejsca do mycia
nóg, przystosowane do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne), dwa
zespoły sanitarne ogólnodostępne (1 szt damski, 1 szt męski, oba przystosowane
do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne), pomieszczenie magazynowe do
przechowywania sprzętu sportowego, dwa pomieszczenia trenera (z oknem wglądu na
płytę boiska, obejmujące gabinet, łazienkę z umywalką, sanitariatem i
natryskiem), gabinet lekarski (z wyposażeniem umywalka, kozetka do badań,
biurko lekarskie, fotel lekarski, taboret na śrubę, wiadro pedałowe na odpadki,
wieszak na ręczniki); trybuny na 200 osób: stałe, na piętrze (nad zespołami
szatniowymi); klatka schodowa na piętro, korytarze i inne niezbędnie
pomieszczenia techniczne dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym m.in.
kotłownia (na piętrze ), wentylatornia (na piętrze); II.1.b. projekt
zagospodarowania terenu z drogami ppoż, dojściami, II.1.c. Informacji dotycząca
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia II.2. Projekty branżowe (6 egz. papierowych +
wersja elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i dwg /autokad):
II.2.a. projekt przyłączy mediów: gazowe, energetyczne, wodociągowe,
kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, II.2.b. projekty instalacyjne
obejmujące: - instalację wodna - instalacja odprowadzenia wód deszczowych -
instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalację wodną dla celów
przeciwpożarowych ( należy zaprojektować instalację hydrantową), - kotłownię
gazową - instalację centralnego ogrzewania (należy zaprojektować ogrzewanie
poprzez nadmuch górny dla płyty boiska oraz ogrzewanie za pomocą grzejników
płytowych dla zaplecza - względnie zaprojektowanie innej instalacji z innym
źródłem ciepła), - instalację ciepłej wody użytkowej - instalację elektryczną
dla potrzeb sali, zaplecza, tj. oświetlenie i gniazda wtyczkowe, oświetlenie
ewakuacyjne, oświetlenie awaryjne, instalację piorunochronną, - instalację
sygnalizacji przeciwpożarowej dla sali gimnastycznej i zaplecza - instalację
monitoringu sali gimnastycznej i zaplecza - instalację
nagłośnieniowo-informacyjną (m.in. zegar, tablica informacyjna) - instalację
wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, (należy zaprojektować wentylację
mechaniczną: nawiewno - wywiewną z odzyskiem ciepła) II.2.c. projekt dróg
II.2.d. projekt aranżacji wnętrza sali gimnastycznej i zaplecza ( kolorystyka
ścian, podłogi Sali sportowej, kolorystyka ścian zaplecza, wykładzin podłogowych,
płytek podłogowych i płytek na ścianach w łazienkach, kolorystyka okien, drzwi
zewnętrznych i wewnętrznych itp.) Dzień wystąpienia o zmianę decyzji pozwolenia
na budowę Hali Sportowej jest dniem zakończenia prac projektowych. II.3.
Przedmiary i kosztorysy inwestorskie poszczególnych branż oraz zbiorcze
zestawienie kosztów (3 egz. papierowe + wersja elektroniczna na płycie CD 2
szt. w formacie pdf i ath/norma lub inny kompatybilny) II.4. Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz. papierowe + wersja
elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i doc) Uwagi: 1.Projekty
budowlano wykonawcze winne być wykonane w zakresie i stopniu dokładności
niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego,
przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
Dokumentacja projektowo - wykonawcza musi spełniać wymagania dotyczące formy
dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
2.Zamawiający dostarczy: mapę dla celów projektowych, dokumentację geologiczną,
wyciąg z aktualnego projektu budowlanego budowy hali sportowej zatwierdzonego
pozwoleniem na budowę - wersja elektroniczna.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 500,00 zł
(słownie: pięćset złotych) w terminie do dnia 03.07.2015r. do godziny 12:00.
Decyduje data wpływu środków do zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu
usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, minimum jednej usługi lub usług wykonania projektu budowlanego na
budowę, przebudowę lub rozbudowę sali/hali sportowej potwierdzone dowodami, że
zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta
cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej
należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach
określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty
wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca
powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Inne dokumenty
niewymienione w pkt I 4)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o
ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 26 ust. 2b ustawy pzp 5)pełnomocnictwo lub inny dokument określający
zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Wykonawcy
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem
zamówienia:
·
1 - Cena -
90
·
2 -
skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: 1) zmiany
osób wyznaczonych do realizacji umowy. Zmiana osoby wskazanej w ofercie może
nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku, za pisemną zgodą Zamawiającego, a
osoba zastępująca dotychczasową osobę musi wykazać się przynajmniej takim samym
doświadczeniem i kwalifikacjami jak oso-ba zastępowana, 2) zmiany terminu
wykonania zamówienia wynikających z przyczyn nie leżących po stronie
Zamawiającego oraz Wykonawcy 3) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki
VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Pszczewie ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w
Pszczewie ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sala narad.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
1/
Tablica UG Pszczew
2/ www.bip.pszczew.pl
3/ a/a Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|