.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Protokoły z sesji kadencja 2014-2018:
Protokół Nr IV z dnia 29 stycznia 2015 r.

BR.0002.4.2015

 

Protokół nr IV.2015

obrad IV sesji Rady Gminy Pszczew

w Sali Obrad GOK w Pszczewie ul. Poznańska 27.

odbytej w dniu 29 stycznia 2015 r.

Odegrano hymn.

Ad. 1.

Obrady IV sesji Rady Gminy Pszczew VII kadencji (2014-2018) otworzył o godz. 16.00 Zbigniew Gajewski, Przewodniczący Rady Gminy Pszczew. Powitał radnych, sołtysów, zaproszonych gości
i mieszkańca gminy. Następnie stwierdził, że zgodnie z listą obecności, na sali znajduje się 14 radnych, co stanowi kworum niezbędne do podejmowania prawomocnych uchwał. Nieobecny radny Piotr Adamski.

W sesji uczestniczyli:

1.      Pani Halina Jokiel- Skarbnik Gminy.

2.      Pan Krystian Grabowski- Zastępca Wójta.

3.      Pan Michał Siemiatowski- Radca Prawny

 

Ad. 2 Przewodniczący przedstawił porządek obrad, kierując zapytanie o propozycje zmiany porządku obrad.

Wobec braku uwag do porządku obrad, sesja będzie toczyła się zgodnie z przedstawionym porządkiem obrad.

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami) zwołuję IV sesję Rady Gminy Pszczew, która odbędzie się w dniu 29 stycznia 2015r. o godz. 16.00 w sali narad Gminnego Ośrodka Kultury w Pszczewie ul. Poznańska 27.

1.      Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.      Ustalenie porządku obrad.

3.      Przyjęcie protokołu  III sesji Rady Gminy Pszczew.

4.      Interpelacje radnych i zapytania sołtysów.

5.      Informacja Wójta z działalności międzysesyjnej.

6.      Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich- druk Nr 16.

7.      Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi- druk Nr 17.

8.      Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Pszczew na lata 2015-2023- druk Nr 1(materiał przekazany wcześniej).

a)      przedstawienie projektu uchwały (ref. Skarbnik)

b)      odczytanie Uchwały Nr 785/2014 składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej  w Zielonej Górze z dnia 1 grudnia 2014 roku w sprawie wydania opinii o ww. projekcie.

c)      głosowanie projektu uchwały.

9.      Podjęcie uchwały budżetowej na 2015 rok- druk Nr 2 (materiał przekazany wcześniej),

    1)odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta lub 

                  osobę przez niego wyznaczoną,

              2) odczytanie Uchwały Nr 784/2014 składu orzekającego Regionalnej Izby 

                  Obrachunkowej  w Zielonej Górze z dnia 1 grudnia 2014 roku w sprawie wydania  

                  opinii o ww. projekcie.

                                3)odczytanie opinii komisji stałych rady przez jej przewodniczących lub wyznaczonych 

                  człon­ków komisji,

                                4)przedstawienie stanowiska Wójta do wniosków zawartych w opiniach komisji

                 stałych, które może być:

            a)      negatywne,

            b)      przychylające się do wniosków w całości lub w poszczególnych ich punktach;

                               5)odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem sesji przez 

                radnych  i nie uwzględnionych  w projekcie budżetu,

             6)przedstawienie ewentualnych autopoprawek Wójta do projektu uchwały,

             7)dyskusja nad projektem uchwały  budżetowej,

              8)głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Wójta,                                      

             9)głosowanie wniosków komisji stałych Rady nie uwzględnionych przez Wójta
          w autopo­prawce oraz pozostałych zgłoszonych wniosków,

            10)głosowanie uchwały.

10.  Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

11.Sprawy organizacyjne.

12.Zakończenie obrad.

 

Na obrady przybył radny Piotr Adamski i rada obradowała w 15 osobowym składzie.

              

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2015-07-21 11:02:05
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2015-07-21 11:24:29 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290