.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi zakończone:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych do stołówki dla Przedszkola Samorządowego w Pszczewie
poka wszystkie dokumenty

Przetarg nie został rozstrzygnięty

----------------------------------

Przedszkole Samorządowe w Pszczewie ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę  artykułów spożywczych do stołówki

A. Zamawiający:

1. Przedszkole Samorządowe im. Pszczółki Mai
2. ul. Batorego 1A,  66-330 Pszczew
3. REGON:211191784
4. e-mail:
przedszkole.pszczew@wp.pl
5. Adres:
6. Numer telefonu / fax:095 7492334

1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać dołączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).
4. Powinno się ponumerować strony oferty oraz połączyć je ze sobą w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
A. Wypełniony i podpisany formularz oferty (na załączniku Nr 1 do oferty)
B. Formularz cenowy sporządzony wg zał. nr 2 do SIWZ.
C. Oświadczenia, w których Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w punkcie VI. 1. SIWZ – podpisane przez osoby uprawnione.
D. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem VI. 2. SIWZ.
E. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami punktu VII SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania:
 Wykonawcy występując wspólnie ustanowią pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. Jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.
 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
 Wspólny potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców w sumie muszą spełniać wymagane warunki.
 Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
 Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę, ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 Czas trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi obejmować czas realizacji zamówienia i okres udzielonej gwarancji jakości.
 W trakcie realizacji zamówienia nie jest możliwe wstąpienie nowego podmiotu w obowiązki członka oferty wspólnej.
 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik (lider) pozostałych.
 Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
8. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawcy powinni przekazać w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie.
9. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według tych samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.
10. Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystych, zaklejonych dwóch kopertach. Kopertę zewnętrzną należy opisać według poniższego wzoru:

Przedszkole Samorządowe im. Pszczółki Mai
ul Batorego 1A  66-330 Pszczew
„Dostawa  artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej
Nie otwierać przed godziną 10:15 dnia 20.12.2013r

Koperta wewnętrzna, w której należy umieścić ofertę poza opisem podanym powyżej powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy, aby można było ją odesłać w przypadku stwierdzenia opóźnienia w jej złożeniu.
11. Skutki związane z nie oznaczeniem koperty w sposób podany w SIWZ ponosi wykonawca.
12. Nie oznaczenie oferty w sposób podany w SIWZ nie skutkuje odrzuceniem oferty.

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2013-12-10 14:44:13
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2013-12-20 15:43:11 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Opis przedmiotu zamowienia
 Zalacznik4
 Zalacznik3b
 Zalacznik3a
 Zalacznik2
 Zalacznik1
 SIWZ
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 144290