Pszczew: Opracowanie projektu
zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na budowę Hali Sportowej
przy Szkole Podstawowej w Pszczewie
Numer ogłoszenia: 194394 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330
Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Opracowanie
projektu zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na budowę Hali
Sportowej przy Szkole Podstawowej w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu
zamiennego budowlano-wykonawczego i zmiana pozwolenia na budowę Hali Sportowej
przy Szkole Podstawowej w Pszczewie, ul. Władysława Sikorskiego 23, z podziałem
na etapy. I etap. Koncepcja funkcjonalno-użytkowa winna zawierać : I.1. opis
funkcjonalno- użytkowy - opis ogólny przedmiotu zamówienia - charakterystyczne
parametry określające wielkość obiektu. -ogólne właściwości funkcjonalno
użytkowe -powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem
ich funkcji. I.2. część rysunkową : - projekt zagospodarowania działki - rzuty
poszczególnych kondygnacji - konieczne przekroje - rysunki elewacji I.3. opracowanie
dotyczące szacunkowych kosztów realizacji przedmiotowego zamierzenia
budowlanego Uwaga: Koncepcję należy przedstawić w 2 egz . papierowych, w
terminie trzech tygodni od dnia podpisania umowy. Koncepcja wymaga uzgodnienia
i zatwierdzenia przez Zamawiającego. II etap. Dokumentacja budowlano -
wykonawcza dla przyjętej i zatwierdzonej koncepcji, opracowana zgodnie z
obowiązującymi przepisami wykonawczymi (w tym m.in. ustawa -prawo budowlane,
rozporządzenia wykonawcze), obejmująca opracowanie kompletnej dokumentacji
zawierającej wszelkie uzgodnienia, opinie i pozwolenia konieczne do uzyskania
zmiany pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o zmianę pozwolenia na budowę i
wymaganymi załącznikami, przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne - w
tym m.in.: II.1. Projekt budowlano-wykonawczy branży
architektoniczno-konstrukcyjnej z projektem zagospodarowania terenu (6 egz.
papierowych + wersja elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i
dwg/autokad), w tym m.in. : II.1.a. projekt architektoniczno-konstrukcyjny
budynku hali sportowej obejmujący: wielkość płyty głównej boiska : 20 m x 40 m,
plus rezerwa na obejście, możliwość podziału płyty kotarami na trzy części, w
każdej części słupy do kosza stałe, nawierzchnia płyty głównej z tworzyw
sztucznych na ruszcie, zespoły szatniowe: 6 ( w tym: 2 zespoły
szatniowo-sanitarne na ok. 20 osób: przebieralnia, wc, prysznice, 4 zespoły
szatniowe na ok. 10-12 osób: przebieralnia, wc z umywalką) (przebieralnie bez
szafek), zespół szatni trenerskich: 2 szt. z wglądem na płytę główną boiska
(okno), Projektowanie widowni na piętrze obiektu, najlepiej wzdłuż płyty
głównej boiska (pod częścią widowni i obok niej zaprojektowanie siłowni wraz z
kompleksem szatniowo-sanitarnym oraz pomieszczeń gospodarczo-instalacyjnych),
sposób ogrzewania: nadmuchowe, sposób oświetlenia: jak najmniejsza ilość okien,
sposób nagłośnienia: okablowanie instalacji wbudowane (w podłogi lub w ściany)
II.1.b. projekt zagospodarowania terenu z drogami ppoż, dojściami, II.1.c.
Informacji dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia II.2. Projekty branżowe
(6 egz. papierowych + wersja elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i
dwg /autokad): II.2.a. projekt przyłączy mediów: gazowe, energetyczne,
wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, II.2.b. projekty
instalacyjne obejmujące: - instalację wodna - instalacja odprowadzenia wód
deszczowych - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalację wodną dla celów
przeciwpożarowych ( należy zaprojektować instalację hydrantową), - kotłownię
gazową - instalację centralnego ogrzewania (należy zaprojektować ogrzewanie
poprzez nadmuch górny dla płyty boiska oraz ogrzewanie za pomocą grzejników
płytowych dla zaplecza - względnie zaprojektowanie innej instalacji z innym
źródłem ciepła), - instalację ciepłej wody użytkowej - instalację elektryczną
dla potrzeb sali, zaplecza, tj. oświetlenie i gniazda wtyczkowe, oświetlenie
ewakuacyjne, oświetlenie awaryjne, instalację piorunochronną, - instalację
sygnalizacji przeciwpożarowej dla sali gimnastycznej i zaplecza - instalację
monitoringu sali gimnastycznej i zaplecza - instalację
nagłośnieniowo-informacyjną (m.in. zegar, tablica informacyjna) - instalację
wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, (należy zaprojektować wentylację
mechaniczną: nawiewno - wywiewną z odzyskiem ciepła) II.2.c. projekt dróg
II.2.d. projekt aranżacji wnętrza sali gimnastycznej i zaplecza ( kolorystyka
ścian, podłogi Sali sportowej, kolorystyka ścian zaplecza, wykładzin
podłogowych, płytek podłogowych i płytek na ścianach w łazienkach, kolorystyka
okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych itp.) Dzień wystąpienia o zmianę
decyzji pozwolenia na budowę Hali Sportowej jest dniem zakończenia prac
projektowych. II.3. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie poszczególnych branż
oraz zbiorcze zestawienie kosztów (3 egz. papierowe + wersja elektroniczna na
płycie CD 2 szt. w formacie pdf i ath/norma lub inny kompatybilny) II.4.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz. papierowe
+ wersja elektroniczna na płycie CD 2 szt. w formacie pdf i doc) Uwagi:
1.Projekty budowlano wykonawcze winne być wykonane w zakresie i stopniu
dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu
inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót
budowlanych. Dokumentacja projektowo - wykonawcza musi spełniać wymagania
dotyczące formy dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. nr 202 poz. 2072 z
późn. zm.). 2.Zamawiający dostarczy: mapę dla celów projektowych, dokumentację
geologiczną, wyciąg z aktualnego projektu budowlanego budowy hali sportowej
zatwierdzonego pozwoleniem na budowę - wersja elektroniczna.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających
|
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości
500,00 zł (słownie: pięćset złotych) w terminie do dnia 19.08.2015r. do godziny
12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
o
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
o
Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie
złożonego wykazu usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi lub usług wykonania projektu
budowlanego na budowę, przebudowę lub rozbudowę sali/hali sportowej
potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
o
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
o
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
o
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z
Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć
jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w
Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej
(Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy
podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku
składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Inne dokumenty
niewymienione w pkt I 4)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o
ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 26 ust. 2b ustawy pzp 5)pełnomocnictwo lub inny dokument określający
zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena -
90
·
2 -
skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie: 1) zmiany osób wyznaczonych do
realizacji umowy. Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić tylko w
uzasadnionym przypadku, za pisemną zgodą Zamawiającego, a osoba zastępująca
dotychczasową osobę musi wykazać się przynajmniej takim samym doświadczeniem i
kwalifikacjami jak osoba zastępowana, 2) zmiany terminu wykonania zamówienia
wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego oraz Wykonawcy 3)
w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki VAT Zamawiający dopuszcza zmianę
wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Zastępca
Wójta Gminy Pszczew
/-/ Krystian
Grabowski
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|