Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
| |
zawarcia umowy ramowej
| |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj.
lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci i
młodzieży do jednostek oświatowych Gminy Pszczew na podstawie biletów
miesięcznych z wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do
Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przewóz dzieci i
młodzieży do jednostek oświatowych Gminy Pszczew na podstawie biletów
miesięcznych z wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do
Gminy. Liczbę uczniów określa załącznik nr 10 do SIWZ. Trasy przejazdu, liczbę
i godziny kursów określa załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8 do
SWIZ) Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się w ramach: -
komunikacji regularnej specjalnej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.
Przewóz uczniów do placówek oświatowych musi być zapewniony nieprzerwanie we
wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych z wyłączeniem dni wolnych od
zajęć szkolnych. - otwartej regularnej komunikacji autobusowej za imiennymi
biletami miesięcznymi szkolnymi dla pozostałych dzieci i młodzieży W przypadku
awarii pojazdu/ów Wykonawca musi zapewnić na swój koszt w ciągu 60 minut inny
pojazd, który zapewni przewóz wszystkich uczniów na danej trasie. Zamawiający
wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie pasażerów odbywało się w wyznaczonym przez
Dyrektora placówki oświatowej. Rozliczanie przewozów uczniów będzie odbywać się
w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych imiennych
biletów miesięcznych szkolnych oraz faktury za przewóz dzieci niepełnosprawnych
Wykonawca na czas trwania zamówienia zobowiązany jest przejąć w dzierżawę od
Zamawiającego będące jego własnością następujące środki transportu: - autobus -
autobus - bus Dodatkowo Wykonawca powinien posiadać min. dwa autobusy o liczbie
miejsc siedzących 40 każdy oraz bus o liczbie miejsc siedzących min. 17
Wykonawca zobowiązany będzie uiszczać na rzecz Zamawiającego miesięczny czynsz
za każdy dzierżawiony środek transportu w kwocie nie mniejszej niż: Autobus 1 -
500 zł netto plus 23% VAT Autobus 2 - 500 zł netto plus 23% VAT Bus - 350 zł
netto plus 23% VAT W/w środki transportu zostaną przekazane Wykonawcy
najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Wykonawca w okresie
realizacji zamówienia będzie na swój koszt utrzymywał wydzierżawione środki
transportu w należytym stanie technicznym, spełniającymi wymagania techniczne
określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach
związanych z przewozem osób. Wszystkie koszty związane z zakupem paliwa i
eksploatacją wydzierżawionych pojazdów będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca na
własny koszt będzie musiał zapewnić badania techniczne wydzierżawionych
pojazdów. Koszty związane z wykupem polis OC i NW będzie pokrywał Zamawiający.
Wykonawca w związku z przejęciem zadania dowozów uczniów do placówek
oświatowych w Gminie Pszczew (Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum,
Przedszkole), na czas od 01 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 zobowiązany jest
do zatrudnienia na umowę o pracę kierowców autobusów szkolnych i kierowcę busa
na warunkach określonych w projekcie umowy, a w okresie wakacji letnich
oddelegować kierowców do prac w Zespole Szkół w Pszczewie..
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielanie zamówień uzupełniających, maksymalnie do 50% wartości
zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00
zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 18.12.2015r. do godziny
12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną
licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie
drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1265z późn zm.) Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej
jedną usługę polegające na przewozie uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych
w minimum jednym pełnym roku szkolnym o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00
zł netto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na
podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2
zarejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu autobusami z minimum 40 miejscami
siedzącymi oraz 1 busem z minimum 17 miejscami siedzącymi. Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów
złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy
lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do
kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają
określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; w przypadku składania
oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - wydłużenie terminu
płatności faktur - 2
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna
jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy oraz
wprowadzanie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu
należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy
Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Pszczew
/-/ Waldemar
Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/ www.bip.pszczew.pl
|