Lp. |
Termin realizacji |
Tematyka posiedzeń |
Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów |
1.
|
Styczeń
|
1. Program zajęć dla dzieci i młodzieży szkolnej na okres ferii zimowychprzygotowany przez GOK i Zespół Szkół w Pszczewie.
2. Zapoznanie z kalendarzem imprez kulturalnych i sportowych na 2008rok. nowe inicjatywy sportowo- rekreacyjnych
3. Funkcjonowanie muzeum „Dom Szewca”.
4. Zatwierdzenie planu pracy komisji na 2008 rok. |
dyr. GOK dyr. ZS
Wójt, Dyr. GOK,Dyr. ZS, członkowie komisji. Dyr. GOK
Członkowie komisji |
2.
|
Luty
|
1.Podsumowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej Zespołu Szkół w Pszczewie za I semestr roku szkolnego 2007/2008.
2. Działalność przedszkola samorządowego.
3. Analiza projektu architektonicznego Ośrodka Zdrowia |
Wójt ,Dyr. ZS
Wójt Dyr. Przedszkola
Wójt, członkowie komisji |
3.
|
Marzec
|
1.Zlustrowanie terenów sportowo-rekreacyjnych i świetlic wiejskich
2. Funkcjonowanie drużyn piłkarskich w gminie.
3. Realizacja zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej - działalność ŚDS. |
Osoba odpowiedzialna za stan obiektów z ramienia UG
Wójt Gminy, opiekunowie drużyn p. A Błaszczak
Wójt Gminy kier. OPS |
4.
|
Kwiecień
|
1. Analiza arkusza organizacyjnego ZS i przedszkola na rok 2008/2009.
2. Stan realizacji programu „Rozwój i modernizacja obiektów i terenów rekreacyjnych”. |
Wójt Gminy, Dyr. szkoły Dyr. Przedszkola
Wójt |
5.
|
Maj
|
1.Opieka zdrowotna w Gminie: opieka nad uczniami ZS
2. Udział w pracach komitetu organizacyjnego w związku z przygotowaniem imprez:
- Pszczewska Dwudziestka,
|
p. G. Mocek
Wójt, Przewodniczący RG, Dyr. GOK, członkowie komisji |
6.
|
Czerwiec
|
1. Podsumowanie pracy zespołu szkół i przedszkola samorządowego za rok 2007/2008.
2. Ocena realizacji zadań "Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za I półr. |
Dyr. ZS, Dyr. Przedszkola
Przewodniczący GKRPA |
7.
|
Sierpień
|
1. Stan przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego.
2. Dowozy dzieci do szkół i przedszkola. |
Dyr. ZS,Dyr. Przedszkola |
8.
|
Wrzesień
|
1. Analiza wykonania budżetu za I półrocze 2008 roku. 2. Wnioski komisji do Budżetu Gminy na 2008 rok. 3. Zlustrowanie przebiegu inwestycji –budowy ośrodka zdrowia |
Wójt Gminy,Skarbnik
Członkowie komisji
Członkowie komisji |
9.
|
Październik
|
1. Podsumowanie funkcjonowania oraz działalności świetlic wiejskich.
2. Podsumowanie sezonu imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych. |
Dyr. GOK
Dyr. GOK |
10.
|
Listopad
|
1. Analiza projektów budżetów jednostek oświatowo-kulturalnych na 2009 r.
2. Uzgodnienie regulaminu wynagradzania nauczycieli oraz określenie wysokości, zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego dla nauczycieli na 2009r.
3. Analiza stawek podatków i opłat lokalnych na 2009 rok. |
Dyr. ZS, Dyr. Przedszkola,Wójt Gminy,Skarbnik
Przedstawiciele Związków Zawodowych
Wójt, Skarbnik |
11.
|
Grudzień
|
1. Podsumowanie pracy komisji za 2008r.
2. Zapoznanie ze sprawozdaniem dotyczącym realizacji zadań przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2008rok. |
Członkowie komisji
Przewodniczący GKRPA |